Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

Άχρηστες εικόνες καθημερινότητας

Τις τελευταίες μέρες ένας συνάδελφος σιγοτραγουδάει το ΣΩΣΕ ΜΕ
Βέβαια με μια μικρή παραλλαγή δηλητήριο=διυλιστήριο.. Και έψαξα και βρήκα και τους άλλους στίχους

Μουσική – Στίχοι: Νίκος Καρβέλας

Σου το ‘χα πει,
πως αν τύχει κι εσύ να με προδώσεις,
καλύτερα να με σκοτώσεις,
δε θα ‘θελα να ζω.

Τώρα μου λες,
πως η αγάπη που μου ‘χες πια τελειώνει
σαν το χιόνι που λίγο-λίγο λιώνει,
μα σε παρακαλώ...

Σώσε με,
δώσ’ μου να πιω το δηλητήριο,
θα ‘ναι η ζωή μου ένα μαρτύριο,
τώρα που πια δε μ’ αγαπάς.

Φύγε, λοιπόν,
και δεν έχω ελπίδα πια καμία,
στου έρωτα την τρικυμία
μονάχη θα χαθώ.

Φύγε, λοιπόν,
και πίσω μην ξαναγυρίσεις
μα κάνε κάτι πριν μ’ αφήσεις
για χάρη στο ζητώ...

Σώσε με,
δώσ’ μου να πιω το δηλητήριο,
θα ‘ναι η ζωή μου ένα μαρτύριο,
τώρα που πια δε μ’ αγαπάς.

της Ρίτα Σακελλαρίου λέει..Τώρα τι κουλός συνδυασμός είναι αυτός Καρβέλα + Σακελαρίου..Επίσης το κομμάτι δεν το έχω ακούσει παραμόνο από το μουρμούρισμα του ευγενούς συναδέλφου.

Άλλο άσχετο που άκουσα μέσα στο τρένο "πώς λέγεται ο τραβεστί Γαλάτης? ΣυγγρούΦιξ" χα μαλακία
Άσχετο που διάβασα σε κάποιο blog που δε θυμάμαι "το πιο σύντομο ανέκδοτο: Ο σύντροφος Γκλέτσος με τη συντρόφισσα Μενεγάκη".. καλό και "πραγματικό"
Επίσης διάβασα ότι οΤοξότης είναι πολύ άπιστο ζώδιο, ότι θα πεθάνω 85 χρονών, ότι πρέπει να δαμάσω το Λέοντα-τον αδάμαστο-,είδα ένα βίντεο όπου κάποιου το αυτοκίνητο πλακώθηκε από νταλίκα/φορτηγό η οποία είχε πέσει στο πλάι κι ενώ ίσα ίσα που φαινόταν ότι υπήρχε τουτου, τελικά ο άνθρωπος βγήκε ανέπαφος, χωρίς καμιά γρατζουνιά... Τέλος πλήρωσα 3 ευρώ για μια αραβική με τυρί,σαλάτα,ντομάτα,πιπεριά + φέτα σε συνοικιακό καφέ(0,80 λεπτά=270 δραχμές ένα κομμάτι φέτα?ποιος να το λεγε!), 6 ευρώ για μια μπύρα MacFarland 60 ευρώ στο γιατρό - ο οποίος δε μου έκοψε κι απόδειξη και ντράπηκα να ζητήσω(γιατί άραγε?)- και κάτι ψιλά σε εισιτήρια..
Κι αύριο ξεκινάει μια καινούργια μέρα , θα διαβάσω + ακούσω χιλιάδες λέξεις , θα δω εκατοντάδες εικόνες που σε μια εβδομάδα θα τις έχω αποβάλλει ως άχρηστες πληροφορίες και σκουπίδια, whats the point..
Και ο χρόνος κυλάει χωρίς να το αντιληφθούμε, κυλάει σχεδόν ανέπαφα, γλιστράει πάνω μας και στάζει από τις σόλες των παπουτσιών μας και προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε τις σταγόνες σε ένα ποτήρι μήπως και μας ξεδιψάσει . Εμάς που ζούμε σε μια έρημο αλλά επιζούμε σε μια ζούγκλα..μόνοι μέσα στη μοναξιά μας και μαζί στην αέναη πάλη με το χρόνο.
Κουράζεται το μυαλό και το βλέμμα να παρακολουθεί, να αγωνίζεται.. Σε ενα νησί να ξαποστάσει, με παρέα τους γλάρους και τα κοχύλια.. Και μαζεύεις σταγόνες για να γεμίσεις τη θάλασσα σου.

17 σχόλια:

J. είπε...

Σε βλέπω να σου κάνει αφιέρωση ο Ντέρτι Εφ Εμ : "Να΄χα δυο χειροβομβίδες, να τα κάνω όλα βίδες".

zouri1 είπε...

εχεις πεσει τοσο χαμηλα...

toolman είπε...

loipon mari tha ekplageis apo to posa tragoudia exei grapsei o karvelas gia sakellariou, antipa, kai de simmazevetai! rota ton jimato, aftos ta kserei!

Ανώνυμος είπε...

Με έκανες να θέλω να βγώ έξω από το γραφείο να πάρω μια ανάσα! Ουφ! Αγχώθηκα, πόσο δίκιο έχεις.

Mari-R1 είπε...

Βρε παιδιά με παρεξηγήσατε δεν είπα ότι μου άρεσε το τραγούδι.. Απλά κααγράφω επιγραμματικά όλες αυτές τις ανούσιες εικόνες..
Να πω την αλήθεια μου όμως johnny b το στιχάκι αυτό λέει χεχε
ζουρι ακόμα πάντως σε βλέπω από ψηλά χεχε
τουλμαν καλά τίποτα δε με εκπλήσσει..
σεξ+πυρ (εισαι ο σεξπυρ ιν λαβ?) αγχώθηκες γιατί?!Βαθιές ανάσες 1,2,1,2 ..Άλλη φορά ποτέ εν ώρα εργασίας..χαχα (σπατάλη χρόνου..κι εγώ "ανούσια" είμαι - που λέει ο λόγος δηλαδή..:P

sorry_girl είπε...

Εμένα πάλι το συγκεκριμένο τραγούδι με αρέσει!
Και από Κανά και από Σακελλαρίου.
Ε ναι!

Jimatos είπε...

MariR1! Bugs bunny έχεις δεί; Δές και θα καταλάβεις τί σημαίνει να βγαίνουν τέτοια τραγούδια-σκουπίδια... Όπως λέει κι ένας συνάδελφος μου "η αλήθεια τρώγεται όπου κι αν την αναζητήσεις"... Δεν είναι παράξενο το ότι βγήκε αυτό.

Tasis Plisis είπε...

Σκατα. Δικιο εχεις.

Mari-R1 είπε...

σορρυ?Κανά?Τι μου λες...
τζιμάτε πού κολλάει ο μπαγκς? αυτα που τραγουδάει με τιν κιθάρα του λες?
ντσντ λιτός και περιεκτικός χαχα αι λαικ ιτ!

Unknown είπε...

καλησπέρα Μαρι-Ρ1..Ρίτα Θεά!(Οντως ο Καρβέλας έχει γράψει πάρα πολλά λαικά)
Καταλαβαίνω πως νιώθεις-περίπου.Το νόημα είναι να πετάς τα άχρηστα και να εστιάζεις στο μεδούλι,που είναι τα μικρά και ασήμαντα,όπως μια μικρή σταγονίτσα της βροχής.
Για το προηγούμενο ποστ έχω να δηλώσω πως όντως είμαστε τρελές.
Καληνύχτες!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ αυτοπροσώπως Mari-r1!

Epsilon είπε...

Καλημέρα βρε κοριτσάκι, πολύ μ΄άρεσε το ποστ σου! Το τραγούδι εγώ το ήξερα μεν, δεν ήξερα ότι είναι του Καρβέλα δε...
Χειμωνιάζει και ψάχνεις νησιά και θάλασσες, σ'ευχαριστώ που με κάνεις να μην νοιώθω μόνη!

Mari-R1 είπε...

cherry ta asimanta kai ta mikra nai alla oxi tis roytinas kai tis synitheias, opoy ksexnas ton eayto soy..ase treles de les tipota, to mail pou exeis sto blog sou isxyei?
sex+pyr ti allagi sto nick einai ayti prwtoporiaki kai rizospastiki..apo to in_love perases stto wmo sex?ts ts xaxa
epsilon..nai kai idiaitera psaxnw tin proswpiki moy ammoydia..ekei poy de tha me enoxlei kanenas, to katafygio poy tha vriskw tin iremia mou filia

Sigmataf είπε...

Η πρώτη μου βόλτα στο μέρος σου με γέμισε με όμορφα συναισθήματα.

Να είσαι καλά!

ptwsh είπε...

Και δε του φαίνεται του άτιμου κιόλας. Καθότι το κομμάτι αυτό είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Ρ. Σακελαρίου.

Ανώνυμος είπε...

Ψάξε να βρεις κι άλλα τραγούδια που έχει δώσει ο Καρβέλας....
Θα εκπλαγείς!

Mari-R1 είπε...

s eyxaristw sigmataf na sai kala kai na mas episkeftesai syxna:P
ptwsi kai natalia eidate..alla de tha katsw na psaksw kai oli tin elliniki diskografia eipame..:P