Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

Μια καλή μέρα

Τι όμορφη μέρα!! Όχι δεν είμαι τρελή..Λίγα συννεφάκια, λίγο ψοφόκρυο και μια μικρή μουνταμάρα δε θα φανούν αρκετά να αλλάξουν τη διάθεσή μου... Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι είμαι μόνη μου σε ένα δωμάτιο με servers (δλδ computers) και παρέα έχω τις οθόνες..Αλλά από την άλλη έχω την ηρεμία μου,βλέπω τον κήπο και τα σύννεφα να ταξιδεύουν και συνοδεύει μουσικούλα από ράδιο.. Δεν είναι θαυμάσιο πώς κάποιοι άγνωστοι σε σένα, που απλά κάνουν "πρόγραμμα" επηρεάζουν τη ψυχολογία σου για την υπόλοιπη μέρα? Τον τελευταίο μήνα ξυπνάω χαρούμενη. Με 2 ακουστικά κι ένα χαμόγελο οδηγούμαι στη δουλειά όπως όταν πήγαιναμε με το σχολείο εκδρομή, όπου κουβαλούσαμε walkman, κασέτες με ξένες μπαλάντες-scorpions wind of change, nightmare,πυξ λαξ, κτασιμιχαίους, σιδηρόπουλο-να μ αγαπάς. Κολλούσαμε τα προσωπάκια μας στα τζάμια του πούλμαν και παρατηρούσαμε τον κόσμο να κινείται γύρω από εμάς, έξω από εμάς κι αναρωτιόμασταν γιατί να είναι τόσο σοβαροί όλοι, γιατί οι μεγάλοι δε γελάνε.. Κάναμε γκριμάτσες και κοροιδεύαμε τους περαστικούς και αναρωτιόμασταν πώς θα γίνουμε εμείς όταν μεγαλώσουμε, όταν θα είμαστε ελεύθεροι σε αυτόν τον έξω κόσμο..Και μετά μας άφηναν "ελεύθερα" σε ένα πάρκο/γήπεδο. Τα αγοράκια έπαιζαν ποδόσφαιρο και μπάσκετ, κάποια αθλητικά κορίτσια λίγο βόλλευ και μπάσκετ και τα υπόλοιπα καθόμασταν κάτω από δέντρα σε παγκάκια και μιλάγαμε, συμπληρώναμε λευκώματα, παιζάμε δε θυμάμαι όμως τι και λυπάμαι γι αυτό..Λυπάμαι που δε θυμάμαι πολλά από την παιδική μου ηλικία, γιατί παντά προσμονούσα να μεγαλώσω - να είμαι ελεύθερη- να βγαίνω όποτε θέλω-να μην αναφέρω σε κανέναν τίποτα.. και τώρα που "μεγάλωσα" αναπολώ όταν ήμουν μικρή και ήμουν ελεύθερη, έκανα βλακείες,είχα το άλλοθι, έτρεχα και δεν έδινα λογαριασμό,υποχρέωση άγνωστη λέξη.. Πόσο πιο ελεύθεροι είμαστε τελικά? Μήπως αυτό που έχουμε κατακτήσει είναι μια ελευθεριότητα- μη πραγματικότητα? Μικρή σκεφτόμουν ότι στα 25 μου θα είμαι γυναίκα, πετυχημένη στη δουλειά της, μάλλον σε σχέση (ακόμα τότε δε μπορούσα να φανταστώ πώς θα ήταν) και μάλλον γοητευτική και όμορφη και σίγουρα αδύνατη.. Αλλά ο άνθρωπος που φανταζόμουν ήταν ένας ξένος και τώρα χαμογελάω με την αφέλεια μου γιατί είμαι ο ίδιος άνθρωπος με τις ίδιες αδυναμίες και τις ίδιες δυνάμεις, με την ίδια ψυχή- ό,τι κι αν είναι αυτό-με τον ίδιο τρόπο σκέψης και μπορεί να μην είμαι η "γυναίκα" που θα θελα, αλλά είμαι το παιδί που πάντα θα έχω μέσα μου- κι ας μη το βλέπουν οι άλλοι- και για αυτό πιο πολύ από όλα είμαι χαρούμενη. Γιατί πάντα θα κοιτάω έξω από το παράθυρο και θα σκέφτομαι γιατί όλοι να είναι τόσο σκυθρωποί , κι όταν θα έχω τις μαύρες μου θα βρίσκω κάποιον και κάτι να μου τις βάφει άσπρες, και όταν τσαντίζομαι θα σκέφτομαι ότι αύριο θα είναι καλύτερα, κι όταν θα νευριάζω πολύ χωρίς λόγο και με λόγο και θα νιώθω τύψεις, θα έρχονται πάντα κάποιοι που αποδεικνύουν τη στοργή τους και την κατανόησή τους κι σ αφήνουν να συνειδητοποιήσεις το μεγαλείο της οικογένειας..

11 σχόλια:

tsitas είπε...

Καλησπέρα!
Φανταστικό κείμενο! Με εκφράζει απόλυτα (ή έτσι θέλω να πιστεύω)!

:))

Jimatos είπε...

Ωραία είναι αυτά που λές... Κανείς δεν τα αμφισβητεί... Ωραίες οι εκδρομές και το σχολείο... Ωραία και τα παιδικά χρόνια και τα εφηβικά...
Αλλά όταν κάνει κάποιος αυτές τις σκέψεις τότε είναι που μεγαλώνει πραγματικά... Με την έννοια του γήρατος όμως! Δεν το λέω για να σε θίξω, μη με παρεξηγείς... Κι εσύ δείχνεις, μέσα από τα γραπτά σου, να έχεις θετική σκέψη... Φιλικά, πιστεύω ότι είναι περιττό να αναπολούμε αυτά που έγιναν πριν χρόνια. Το να τ' αναπολείς είναι κάτι άλλο απ' το να θυμάσαι απλά. Αλίμονο άμα διατηρούσαμε την αθωότητα που είχαμε ο καθένας μας 10 χρόνια πριν(είμαστε σχεδόν συνομήλικοι). Αυτό που κάνει τα πράματα ενδιαφέροντα είναι που οι συνθήκες αλλάζουν. Θα ήθελες να πηγαίνεις ακόμα σχολικές εκδρομές και να ακούς Πύξ Λάξ; Και να αναρωτιέσαι γιατί είναι κάποιοι μουτρωμένοι; Θα ήθελες να είσαι πχ. 27 και να είσαι ακόμα φοιτήτρια; Φιλικά τα λέω όλα αυτά... Και προσωπικά θα πνιγόμουν αν κάποιος με έκανε ξανά 12 ετών.

Unknown είπε...

ααα φρικάρω όταν θυμάμαι σχολείο.
και οι σχολικές εκδρομες μου προκαλούσαν αναγούλα.Αλλά καταλαβαίνω γιατί πολλοί τα νοσταλγούν.
Καλά,μόνο σε εμένα αρέσει που μεγαλώνω;
φιλιά μπέμπα!

Tasis Plisis είπε...

Δεν ξερω αν οι παιδικες αυτες εικονες δημιουργουν το αισθημα της νοσταλγιας ή αν η επιθυμια που, καποιες φορες, τρέφει ο οργανισμος μας για το συναισθημα αυτο δημιουργει τις εικονες. Μικρη σημασια εχει. Το θεμα ειναι οτι νοιωθεις. :)

toolman είπε...

o jimatos milise ek merous mou! apistefto to ksero... :PP

Mari-R1 είπε...

tsita thanks..:)
Jimate kai sy toolman poy viastikes na symfwniseis, den anaferw poythena oti tha thela na eimai paidi pali, isa isa ta perissotera poy exw na thymamai (ki oxi anapolw) apo paidi sto sxoleio einai asximes i oydeteres stigmes kai ligoteres aytes poy anapolw - gi ayto kai xrisimopoiisa ayto to rima . Epipleon ithela na tonisw oti viazomastan na megalwsoyme alla oi eleytheria mas telika einai sxetiki..pote den eimaste eleytheroi apolytws, desmioi toy perivallontos mas kai kyriws toy myaloy mas. Xairomai apla poy exw megalwsei me ekeino to paidi mesa moy- oso gia tin athwotita (gia tin opoia de milisa) dystyxws i eytyxws einai mia ennoia poy xanetai sto vathos toy xronoy..pada eimaste pio athwoi apo to mellon mas kai pio poniroi apo to parelthon mas. Kai fysika de tha thela na pigaina sxoleio pali!!!Na ksypnaw apo tis 6.15 kathe prwi- treli eimai?!:P Den einai kako aparaitita na anapoleis..apla aisthanesai+thymasai kala pragmata
Aa kai den parexigoymai etsi eykola:P
cherry xmm poy megalwnw de m aresei, poy allazw kai mathainw m aresei omws:P Alla akoma de tha me piasei i krisi ilikias ..apo methayrio isws.. poy ginomai 25 xexe-just kidding..Asxeto mipws exeis lavei kapoio mail moy?Filia kyria moy (twra se megalwsa arketa e?:P)

dcd egrapses me to commentaki soy -exeis dikio kati endiameso symvainei..

toolman είπε...

ante mori kologria pou tha mas peis emas!! xaxaxa! :PPPP

Mari-R1 είπε...

xaxa-i gria i kota omws exeis to zoumi-leme twra

homelessMontresor είπε...

Οι άνθρωποι γίνονται σκυθρωποί όταν ξεχνάνε οτι κάποτε ήταν παιδιά!

ptwsh είπε...

Μας εκφράζει λόγω της απλοϊκότητας που σε διέπει ... Α? Τι είπα τώρα;

:)

Mari-R1 είπε...

homeless swsti..geia soy kopelitsa!
ptwsi i alitheia einai oti me berdepses alla an se ekfrazei kalo einai, to aplo exei kai ti goiteia toy:P