Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006

Όταν μελετάς κάτι..

Και το παράδοξο συνέβη.. Χθες βράδυ σκεφτόμουν τις ατέρμονες σιωπές και μόλις σήμερα το πρωί έσπασε μία..Μία σιωπή 2 χρόνων. Μοιραίο, τύχη, παράλογο, ένστικτο,προαίσθηση δε ξέρω πως να το ονομάσω, τι τίτλο να του βάλω. Με τόση απλότητα και φυσικότητα μιλήσαμε σαν να μη μας άγγιξαν 2 παγωμένα χρόνια, δεν είπαμε τίποτα ουσιαστικό αλλά το χαμόγελο υπήρχε.. Και είμαι καλύτερα, κι ας μην ήταν όπως παλιά.., ξέρω ότι είναι καλά, μου αρκεί..
Ένας βάρος έφυγε. Μια καλή ημέρα ήρθε.

Είδες τελικά αν έχεις κάτι στο μυαλό σου ή αν θέλεις κάτι συμβαίνει.

14 σχόλια:

mmg είπε...

kalimera loipon:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Λίτσα είπε...

Άρχισε, πουλάκι μου, να σκέφτεσαι αριθμούς!
Καλημέρααααααα

Mari-R1 είπε...

καλημέρα Mmg Μου thanksfortheprevious cmmnt..Η ανησυχία είναι φύση..;p

λίτσα προσπαθώ το κακόμοιρο..αλλά δε με βάζουν να σκεφτά κάτι δύσκολο και τα εύκολα τα βαριέμαι..Αχ τελικά χαραμίζομαι..:)

Γείτων είπε...

Άντε πάντα τέτοιες μέρες να ρχονται :)

reservoirdogs είπε...

Πολύ χαίρομαι για το βάρος που έφυγε.Tέλεια αίσθηση!φιλιά.

Mari-R1 είπε...

:)nai Laly rd τέλεια αίσθηση..
thanks neighbor..
sourfou..λες να ταξίδεψα ως εκεί?πολύ μακρυά μου ακούγεται..:)

zero είπε...

Τα παραδοξα παντα συμβαινουν.
ειναι νομος της κβαντομηχανικης.

ΥΓ: και της μεταφυσικης...

...αμα λαχει... ναουμ...

ζερο.

Epsilon είπε...

Τέλειο, είδες που μπορούμε τελικά να επηρεάσουμε τη ροή του σύμπαντος; πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ρε παιδιά που τα τελευταία χρόνια σκέφτομαι το τζόκερ, γιατί δεν το έχω κερδίσει ακόμα?

Mari-R1 είπε...

zero..prepei na ti meletisw kalitera ti kvantomixaniki..me antigrafi (nomizw) tin perasa:P
epsilon nai ta panta mporoyme na kanoyme..einai i energeia poy ekpempoyme isws..
mr_p ..axaxa den arkei na to skeftesai..prepei kai na paizeis ki olas:P

homelessMontresor είπε...

Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!
Ωχ λέτε τώρα να την γκαντέμιασα? Πάω να φύγω...!

Ανώνυμος είπε...

Λέω κι εγώ!
Να τι κάνω λάθος τόσο καιρό και δεν έχω σταυρώσει ούτε μισό ευρώ....

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Τουλαχιστον τωρα θα μπορεις να σκεφτεσαι διαφορετικα και να μην σε βασανιζει αυτη η εγνοια...

Mari-R1 είπε...

homeless..mpaaa δε γκαντεμιάζομαι εύκολα..βέβαια αν είσαι τόσο καλή όσο λες..ποτέ δε ξέρεις..Από μακρυά κι αγαπημένες :P χαχα
mr_p εμ στα λεγα εγώ, μετά όμως από αυτή την αποκάλυψη του υπέρτατου μυστικού και συμβουλής προς το πρόσωπό σου θα πρέπει να καταβάλλεις το 50% από τα επερχόμενα κέρδη σου..(εμ τι τζάμπα δουλεύουμε..)
πρέζα ίσως ο χρόνος θα δείξει..:P