Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006

Deja-vu

Πολύ deja-vu σήμερα βρε παιδιά..δε ξέρω λες να φταίνε τα άστρα, έχει καμια πανσέληνο, να θυμηθώ να διαβάσω το ζώδιο μου..

Έχω πάει για καφέ- που κατέληξε σε μπύρα- σε συνηθισμένο μέρος με συνηθισμένα άτομα, οι κουβέντες μας πρέπει να είχαν επαναληφθεί κατά το 70% αλλά μερικές φορές θέλεις να επαναλαμβάνεσαι. Φεύγω, κλασσικά προσφέρεται ευγενικά να με γυρίσει ο ένας αλλά ντρέπομαι και η άλλη νυστάζει επομένως ταξάκι (η πρώτη φορά θα ήταν?)
Με το που σταματάω ένα και μπαίνω, τσουπ, κάτι μου θυμίζει λέω, λες να τον έχω ξαναπετύχει,αναρωτιέμαι.. Αμέσως του το πετάω, δε κωλώνω(έτσι γράφεται??πολλά ωμέγα μαζεύτηκαν) κιόλας
"Σε έχω ξαναπετύχει μάλλον.."
"Τι?! τα είχαμε και χωρίσαμε?"
"μπα δε θα σε θυμόμουν τότε.." :P
λολ ε μετά από αυτό ήμουν σίγουρη θυμήθηκα ακριβώς και το διάλογο που είχαμε κάνει την προηγούμενη φορά στο ταξί, πάνε 3-4 μήνες.. Και τον επανέλαβε άθελά του..Πολύ γελοίος τύπος αλλά πρέπει να το παραδεχτώ διασκεδαστικός. .Είναι κάποιοι άνθρωποι που έχουν ταλέντο στο να σου φτιάχνουν τη διάθεση!Αλλά πολλή επανάληψη βρε παιδί μου , λες επειδή ειναι καλοκαίρι και τα κανάλια παίζουν επαναλήψεις να επηρεάστηκε ο κόσμος?

Τουλάχιστον ξέχασε να βάλει το ρολόι να γράφει και βγήκα κερδισμένη..Το παζάρεψα και λίγο και παρόλο τη διπλή ταρίφα μόνο 2.5 ευρώ..

Άσε που και πριν 2 βδομάδες πέτυχα έναν άλλο ταξιτζη, που είχα όμως μια αίσθηση ότι τον έχω ξαναπετύχει..Είχε μια χαρακτηριστική μουστάκλα-και θυμόμουν οτι ενώ θύμιζε κρητικός πρέπει να ήταν από άλλου-Πελοπόννησο..Στο τέλος όταν έβγαινα τον ρώτησα διακριτικά και επιβεβαιώθηκε η αίσθηση που είχα!
Και καταλήγω στο εξής ηλίθιο συμπέρασμα 1ον ή έχω πάαααρα πολύ καλή μνήμη- που αμέσως απορρίπτεται λόγω άλλων ακράδαντων στοιχείων, που καταδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο ή 2ον έχω σεληνιαστεί και πετυχαίνω γνωστούς παντού και όλοι μου θυμίζουν κάτι σαν θεωρία συνομωσίας ένα πράγμα ή 3ον έχω πληρώσει τα κερατιάτικά μου σε ταξί-που σημαίνει ότι έχω πάρει τόσα ταξί που θα είχα καλύψει τη διαδρομή Αθήνα-Πεκίνο δεκάδες φορές-προετοιμασία για τους ολυμπιακούς που αναμένονται ή αλλιώς παραδίδω την ολυμπιακή φλόγα και εκτελώ διαδρομές courrier-λαμπαδηδρόμου... Επομένως πόσα ταξί να υπάρχουν στην Αθήνα και πόσα από αυτά κάνουν διαδρομές στο κέντρο?!?! εμ φαίνεται τα έχω πάρει ΟΛΑ! και τώρα ξαναρχίζω από την αρχή.. Στο τέλος θα ανοίγω την πόρτα στο ταξί και θα λέω
"Οπ Μιχαλάκη πάλι εσύ?Ξέρεις τώρα... τη συνηθισμένη διαδρομή"
Αρχίζω να κιτρινι-άζομαι μου φαίνεται..Πάλι καλά αυτή την εβδομάδα παραλαμβάνει ο bro το νέο του απόκτημα- μια Α3 - που βέβαια θα κάνει το σκατό του παξιμάδι για να τη ξεπληρώσει αλλά έτσι είναι οι άντρες (ή ορισμένοι τουλάχιστον) περιορίζονται στο "φαίνεσθε", αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν πρέπει να γκρινιάζω ,γιατί προς στιγμή επωφελούμαι..το άλλο αμάξι μένει χωρίς διεκδικητή..αν και παλιό κάνει τη δουλειά του μια χαρά. Αν και πολύ φοβούμαι ότι θα ακουστεί μια καμπάνα σύντομα εκ των γονέων- αφού πήρε ο αδελφός σου αμάξι σκεφτόμαστε να πουλήσουμε το άλλο..ΧΑΧΑΧΑ και μόνο που το σκέφτομαι δακρύζω από τα γέλια που θα κάνω, γιατί θα ακουστούν πολλές καμπάνες, αλλά αυτές θα είναι δικές μου που θα χτυπάνε σαν τρελές..
Τεσπα μέχρι τότε θα θερίσω και πάλι τους δρόμους της Αθήνας, λέμε τώρα, αν και ακριβή η βενζίνη ρε γμτ.. Λες, αφου το κατέχω το σπορ και το έχω δει το έργο άπειρες φορές να διαδραματίζεται , να το βάψω κίτρινο , να βάλω έναν counter και μια ταμπελίτσα "Εδώ το καλό ταξί", να διαλέγω τις κούρσες μου και να βγάζω τα έξοδα μετακίνησης και κατιτίς παραπάνω για τη ψυχική οδύνη, γουάι νοτ? Αυτή είναι επιχειρηματικότητα όχι αστεία..:p

8 σχόλια:

Λίτσα είπε...

Εξαιρετική σας βρίσκω σήμερα, κυρία μου. Η απάντηση δε στον ταξιτζή ("μπα δεν θα σε θυμόμουν τότε"), θα γραφεί στο libro d'oro των μεγάλων ρητών.
Καλημέρες πολλές.

Tasis Plisis είπε...

Σε θαυμαζω! (ο nada πρεπει να καταλαβαινει γιατι) ;)

Mari-R1 είπε...

Καλημέρα κα Λίτσα, ναι ναι, είχα κεφάκια βλέπεις..Καλά στιχομυθία απίστευτη χθες..
dcd είμαι αντικείμενο θαυμασμού..τι λες τώρα, αν ήξερα και το λόγο..το ότι οδηγώ + έχω επιτέλους αμάξι απορρίπτεται γιατί από οτι διάβασα έχεις πολυμορφικό ..χμμ άρα απομένει το ταξί..Μπορείς κι εσύ, θα σου κοστίσει λιγάκι παραπάνω αλλά αξίζει τον κόπο..(μα τι λέω..)

mmg είπε...

:))))))))))))))))))
einai & afta ta km panwkatwtinethnikiodos

einai & afto to emmental

einai & aftes oi kampanes(gia poion xtypane eipame?)

& an to vapseis kitrino,bazw ti mavri mpogia gia to smiley
:))))))))))))))))))

Tasis Plisis είπε...

Απλα, με πιανουν τα ψυχολογικα μου οταν μπαινω σε ταριφα (γι'αυτο και το κανω σπανια). :))

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι η ατάκα στον ταρίφα ήταν άπαιχτη!!!!

Αφού τώρα πέρασε στην δικαιοχρησία σου, καλορίζικο λοιπόν το νέο, παλιό αυτοκίνητο!

Καλού κακού έχε κανένα βαρελάκι βενζίνη στο σπίτι, τώρα πριν αυξηθούν οι τιμές, γιατί μέσα στο κέντρο καίει πολύ!

homelessMontresor είπε...

Συνάδελφέ!!!!!!!!!!!!!!!!
Όχι όχι δεν είμαι ταρίφας! Απλά έχω μπεί ακριβώς τόσες φορές σε ταξί όσο εσύ! Οκ... ίσως και λίγο λιγότερες... έεεε δε θυμάμαι και ακριβώς!

Mari-R1 είπε...

xaxa mmg kapws etsi.. pada xreiazetai i mayri bogia
dcd kala to katalava, den ta pas kala me tin kitrini fyli?! tha toys pw ena kalo logo gia sena padws..
mr_p exeis dikio fwtia oi times, fwtiaaaa..
montresor..s exw dei kapoy kapoy se xerw, an isoyn Athina mporei na isxye to asma..:P