Τετάρτη, Μαΐου 24, 2006

Η πρώτη μου φορά στα blogs

Καταρχήν, επειδή είναι η πρώτη φορά που επιχειρώ να γράψω κάτι το οποίο θα διαβάσουν και άλλοι εκτός από μένα, θεωρώ ότι το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να ευχηθώ στο δύστυχο αναγνώστη καλό κουράγιο. ΣΥΓΓΝΩΜΗ!
Δεύτερον, πρέπει να ομολογήσω ότι η συγγραφική αυτή απόπειρα προέκυψε από μια σχετική πίεση από το έτερον ήμισυ (το όποιο εδώ και καιρό παραπονιέται ότι δεν ασχολούμαι με τα blogs), καθως επίσης και από μια δικιά μου ανησυχία να πω κάτι.
Γι αυτο το λόγο λοιπόν ρωτάω. Ποιος από όλους μπορεί να πει ότι είναι απόλυτα ικανοποιημένος από αυτά που έχει? Ποιος μπορεί να πει ότι: ναι εγώ πάντα αυτό ήθελα στη ζωή μου και τίποτα παραπάνω? Ποιος μπορεί να αρκεστεί σε όσα του έχουν δωθεί, ή έχει κερδίσει, χωρίς να βαρυγκομάει και να μιζεριάζει? Πότε ήταν η τελευταία φορά που χαμογελάσαμε ή δακρύσαμε από χαρά? Και γιατί δυστυχώς η χαρά να μας δίνεται πάντα σε στιγμές ?
Όταν γελάω είμαι ευτυχισμένος γιατί θα το θυμάμαι. Όταν κλαίω είμαι ευτυχισμένος γιατί νιώθω τον οργανισμό μου να αντιδρά στα πράγματα γύρω του. Και αυτό θα το θυμάμαι. Κι όταν νευριάζω, κι όταν αγαπάω, κι όταν ενθουσιάζομαι. Κι αυτά θα τα θυμάμαι.
Αυτό που δε θα θυμάμαι όμως είναι όλες εκείνες τις φορές που δεν αισθάνομαι τίποτα, ή αισθάνομαι μέτρια. Πιστεύω ότι είναι το χειρότερο κακό. Το να μην αισθάνεσαι. Για τον οποιοδήποτε λόγο, είτε το επιλέγεις είτε όχι.
Επιστρέφω λοιπόν στα ερωτήματα. Κάποιος έχει πει ότι δεν έχει νόημα να λες κάτι αν δεν το υποστηρίζεις και με πράξεις. Και νομίζω ότι αυτό αρκεί για απάντηση.
Τέλος.
Κατά τα άλλα με λένε Βαγγέλη,είμαι 25 και είμαι καλά (χαχα).
Δε ξέρω γιατί, αλλά ενώ δεν είχα καμία διάθεση να γράψω κάτι σοβαρό, έγραψα αυτές τις μαλακίες.
Α! και το πιο σημαντικό. Είμαι μαζί με μια υπέροχη κοπελίτσα, το Μαριρενάκι, και το αγαπώ πολύ και το σκέφτομαι συνέχεια (αυτά τα γράφω για να μη γίνουμε κώλος).

By ViAGrOS_i_Atithasi

24 σχόλια:

Elemental_Nausea είπε...

Καλώς το ζεύγος να πω τώρα?:D Θα προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματα που έθεσες, αν και νομίζω πως δεν είμαι σε θέση.Γενικά πιστεύω πως οι άνθρωποι είμαστε και λίγο αχάριστοι σε σχέση με αυτά που μας δίνονται και με αυτά που έχουμε. Κανείς κατα την άποψη μου δεν θα είναι απόλυτα ευτυχισμένος, πάντα θα του λείπει κάτι, είτε μεγαλύτερος μισθός ,είτε μόνιμη σχέση, είτε απλά καθημερινά πράγματα τα όποια αποτελούν το αλατοπίπερο της ζωής.Προσπαθώ όσο γίνεται να είμαι ευγνώμων για αυτό που έχω καταφέρει μέχρι σημέρα. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταιά φορά που δάκρυσα απο χάρα ή ευτυχιά, αλλά θυμάμαι πάντα έντονα τις στιγμές που δάκρυσα για το αντίθετο.Όπως και να έχει πιστεύω πως το καλύτερο είναι να τα βιώνεις όλα, όχι απαραιτήτως με την ίδια βαρύτητα. Η αδιαφοριά και η απάθεια είναι το χειρότερο.

Godot είπε...

Για φαντάσου να θυμάσαι το κενό...

Ανώνυμος είπε...

Βασικά δεν περίμενα να μου απαντήσει κανένας.
Καλά κάνεις και το παλεύεις πάντως.
Δυστυχώς, όμως ο αγώνας ςίναι μοναχικός.
Και το καλό σχόλιο για το τέλος.
Άλλωστε σ αυτό τον κόσμο, μόνοι μας ερχόμαστε μόνοι μας φεύγουμε.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
ViAGrOS_i_atithasi

Ανώνυμος είπε...

Όταν λες κενό εννοείς αυτό








?

ViAGrOS_i_atithasi

Godot είπε...

oxi.
den ennoeitai to keno.
viwnetai kai kapoia stigmi mathaineis na diaxeirizesai to tipota.

PS.
Ponaei panda i prwti fora telika?

Unknown είπε...

Μαριρενάκι καλώς τον δέχτηκες!
Ναι Γκοντό..πονάει..με οξύ πόνο μάλιστα.

homelessMontresor είπε...

Τι να πώ! Άντε και σε δικό σου blog! Εκτός αν ανοίξετε συνεταιρικό!

Ανώνυμος είπε...

μ αρέσει που είσαι φιλοσοφημένος.
Μπα δε θα λεγα ότι πονάει, περισσότερο μια μικρή ενόχληση.

ViAGrOS_i_atithasi

Mari-R1 είπε...

godot:μην του βάζεις δύσκολα στα πρώτα του βήματα..
cherry: σ ευχαριστώ γλυκιά μου (οξύς?! τί είχες κατά νου??:P)
Homeless:που θα πάει θα τον πείσω, αλλά προβλέπω να γράφει στις εξόδους του μόνο..

Epsilon είπε...

Εγώ απαντήσεις δεν έχω καθότι λίγο τσαντίλα σήμερα και αρκετά ζαλισμένη, έχω όμως μια τεράστια καλησπέρα τοοοοοοοοοοοση!

zouri1 είπε...

εγω δεν εχω να πω τιποτα.Να κοιταξεις να υπηρετησεις πιστα την πατριδα και να αφησεις ολα τα αλλα.Και θα σου ελεγα και σαν αντρας προς αντρα,να αφησεις και ολες τις αλλες.και αν δεν ειναι πολλες και ειναι μονο μια.Ναι,λοιπον να την αφησεις.
Δεν ειναι αυτη που σου αρμοζει εσενα ενα Κρητικαρου,απο την πολη του Καζαντζακη,με τα ωραιαοτρε αθλητικα μαγαζια,τα Cosmos sport.
Δεν θελω να μακρυγορησω.
Ταδε εφη ενας υπουργος.

Mari-R1 είπε...

Elena..kalispera:) Giati tsantila?Kalokairi erxetai!
Zouri1: Τώρα εσένα τι να σου σούρω...για καλό σε φώναξα? Είδες φως και μπήκες? Μια χαρά περνάει το παιδί ( ε πες κι εσύ βάγγ? ε? - αμέσως για επιβεβαίωση)

Ανώνυμος είπε...

ναι ναι ωραία που είναι! ViAGrOS_i_atithasi

Mari-R1 είπε...

Η καθόλου καταπιεσμένη απάντηση έτσι?:) (εγώ με τον πλάστη και τη στραβωμένη μούρη..)

K-Top είπε...

Είπα και εγώ.. τι διάολο.. στο Mulholland Drive βρέθικα ξαφνικά? Ποιο πρώτο ποστ στα μπλογκς? Που το πάει τώρα? Γιατί το πετάει τώρα στον αέρα? Διάφορα άλλα τέτοια στριφογύριζαν στο μυαλό μου μέχρι να καταλάβω... Όχι τίποτα αλλά ανησύχησα, ή Μαρι-CBR τρελλάθικε ή εγώ βρέθικα σε μία χωροχρονική στρέβλωση κλπ.

Τελικά κατάλαβα! Willkommen! Άντε και με μπλογκ που λέει και o Godot.

ΥΓ. Καλά φαντάρος άνθρωπας και του γκρινιάζεις ότι δεν ασχολείται με τα μπλογκς??? Απαπαπαπαπαπα... γκρίνια!!! Γυναίκες... :P

Mari-R1 είπε...

xaxa Atron μου άρεσε πολύ ο συλλογισμός σου μέχρι να καταλάβεις..:p Καλά ε όχι και γκρίνια,εγώ μια γλυκύτατη προσωπικότητα? :P

zero είπε...

Καλως ηρθες φιλε!
Αχ! αυτος ο ερωτας τι κανει!
Με συγκινησατε παλιοπαιδα!

ζερο.

Tasis Plisis είπε...

Welcome!

Λίτσα είπε...

Τώρα θα μπλέξουμε τα καλωσορίσματα με τις απαντήσεις! ΠΡος το παρόν περιορίζομαι στο καλωσόρισμα. Όσο για την απάντησή μου στις ανωτέρω διερωτήσεις, άσε, σήμερα δεν είμαι και πολύ στις καλές μου. Επιπλέον, η επικρατέστερη απάντηση θα ήταν "έτσι είναι τα πράγματα στη ζωή", οπότε εσύ θα ρωτήσεις πάλι (και δικαίως) και ΓΙΑΤΙ να είναι έτσι, απάντηση όμως δεν υπάρχει - ρε σεςι δεν πάτε καμιά βόλτα στη θάλασσα, λέω εγω?

Mari-R1 είπε...

xaxa Λίτσα έχεις δίκιο, σήμερα θα πάμε καμια βόλτα άντε γιατί πολύ μιζεριάσαμε

nimbus είπε...

καλημέρα...
και καλώς ήρθες...
ωραία θέματα ανοίγετε βρε...

annouko είπε...

Καλώς τον λοιπόν!Αντε για πρώτο post μια χαρά σχόλια απαίκτησες!Καλή αρχή.

Eu-aggelos είπε...

an kai ligo kathisterimena sxoliazw oti einai poly kalh i prwti ayth prospatheia.eidika ayto to me lene vaggeli kai eimai kala, poses fores to exw pei ki egw...:)xairetismata sti rodo hmoun ki egw ekei me alli idithta omws.filia kai stous 2!

Ανώνυμος είπε...

Oti tha grapsei kai se blog... de to perimena!