Πέμπτη, Μαΐου 18, 2006

Κούραση

Την τελευταία εβδομάδα νιώθω πολύ εξαντλημένη και η αλήθεια είναι ότι ενώ έχω πάρα πολλά πράγματα να κάνω και να σκεφτώ καταλήγω να έχω κάνει τα μισά.. Έχω πάθει κι ένα είδους εξάρτησης μιας και καθημερινά πλεόν θα σας διαβάσω/σχολιάσω, αφιερώνοντας πολύυυ χρόνο τον οποίο τελικά κλέβω από τον ύπνο μου και τη δουλειά μου. Στη δουλειά, ενώ επιτέλους μετακόμισα από το υπόγειο στα ανώτερα στρώματα(ακα 1ος, έχουμε μέλλον μέχρι τον 4ο ), ο προιστάμενος δεν ακολούθησε με αποτέλεσμα να έχω αρχίσει να νιώθω ξεκομμένη. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται να γίνω creative σε θέματα interface ενός website, δηλαδή να γίνω web designer ή έστω να προσπαθήσω, αλλά η φαντασία δεν είναι το ατού μου, καθώς και μου λείπουν βασικές γνώσεις κι έτσι νιώθω λίγο απελπισμένη.. (ο dcd έμαθα ότι είναι ο δημιουργικός ε?Αχχζηλεύω)
Έχω επίσης και τις πρόβες χορού για την παράσταση(δε θέλω σχολιασμούς του στυλ "μπαλαρίνα" πάλι, είπαμε παραδοσιακοί, θα φορέσουμε και στολή-το υπέρτατο ρεζιλίκι, άσε και που θα τραγουδήσουμε-εγώ θα ψιθυρίζω, πάλι, για το καλό τους), που ναι μεν είναι διασκεδαστικές, αλλά όσο να ναι όταν γίνονται 3-4 φορές την εβδομάδα χάνουν λιγάκι τη ψυχαγωγική τους ιδιότητα..
Έχω και τη σχολή..εντάξει ας είμαστε ειλικρινείς εδώ, της αφιερώνω μόνο 1 μέρα της εβδομάδας(επιμελής έτσι?), αλλά έρχεται η εξεταστική και έχω κι εργασίες κι απλά κάνω την πάπια ή τον κινέζο (διαλέγετε) μέχρι να νιώσω τη λαιμητόμο να χαιδεύει τα μαλλιά μου..
Έχω τους φίλους/-ες που προτείνουν βόλτες, που ας είναι καλά και με θυμούνται, και νιώθω άσχημα που τον τελευταίο καιρό έχω αρνηθεί εξόδους (ποιος εγω?!?)
Έχω το μικρό/γλυκό μου φανταράκι(που μου λείπει αφάνταστα), το οποίο έχει λαλήσει και θέλει ψυχολογική-συναισθηματική υποστήριξη(και για να λέμε του στραβού το δίκιο μάλλον εγώ τη χρειάζομαι) που συνεπάγεται 1-2 ώρες καθημερινά στο τηλέφωνο..
Προσπαθώ να τελειώσω κι ένα βιβλίο..(με ρυθμούς 2οσελ την ημέρα..χμχμ μουμπλε-μουμπλε 600σελ εεε σε 1-2 μήνες καλα είναι)
Και φαντάσου ότι δεν έχω δικό μου σπίτι-αχ και δε με βλέπω ποτέ να τα βγάζω πέρα αν αποκτήσω ποτέ- καλά με έλεγε η γιαγιά μου ανεπρόκοπη (ή τσαούσα αλλά αυτό πήγαινε αλλού, μάλλον για το αντιδραστικό του χαρακτήρα μου-θέλω να πιστεύω)..
ΚΑΙ επισημαίνω ότι αυτό το Post δεν είναι απολογητικό, γιατί εν ώρα εργασίας κάνω και τη σχετική έρευνα μου για τα blogs μας, για να μη νομίζετε δηλαδή..
Αυτά καληνυχτώ..
πσ..Βαρετό ποστ αλλά δε μπορούσα θα σκαγα.. μ αρέσει που ήθελα να αποφύγω να γράφω για μένα μόνο ε?Μλκ τεσπα..

10 σχόλια:

Epsilon είπε...

Νιώθω τύψεις που σε ξενυχτήσαμε χτες...χεχε το πίστεψες??? εμένα με ξύπνησε στις 8μισι ο μάστορας, οριακά γλίτωσε, δεν τον βλέπω να ξανάρχεται.

zero είπε...

Τελειωσε το βιβλιο σου,
για να το διαβασουμε.
Βαλε και καμμια φωτο μεσα για να την δουμε.
Ξερεις, απο τις καλες.
ζερο.

Unknown είπε...

Εαν υπάρχει έστω και μια περίπτωση να πάρεις άδεια έστω για μια-δυο μέρες κάντο. Θα νιώσεις πολύ καλύτερα.
αν πάλι όχι, προσπάθησε να αφιερώνεις για φαγητό αρκετή ώρα διακόπτοντας οποιαδήποτε άλλη ασχολία. Θα σε χαλαρώσει και θα μπορέσεις μετά να κάνεις τις δουλειές σου με μεγαλύτερη προσοχή και ευκολία.
Φρόντιζε σε τακτά χρονικά διαστήματα να προσπαθείς να καθαρίσεις το μυαλό σου.

Και πάλι μπορεί σε σένα να μην έχουν αποτέλεσμα.

Υπομονή..

Mari-R1 είπε...

Thanks guys..epsilon:σε καταλαβαίνω έχω αλλεργία στους μάστορες
ζερο:οκ θα προσπαθήσω:) αν και ο υπουργός αναλαμβάνει τη φωτογραφική κάλυψη
τομ:thanks για τις συμβουλές..Ι will try my dear αλλά αμφίβολο το αποτέλεσμα

mario είπε...

Μαριρένα κουράγιο και έφτασε το καλοκαιράκι, όλο και κάπου θα πας, ίσως να έρθει και το φανταράκι;)
καλό απόγευμα

Eu-aggelos είπε...

emena ma aresei pou milas gia sena kai den einai katholou vareto :)alitheia tha ms kaleseis stin parastash na se doume dimeni mpalarina...eeee paradosiaka dimeni ithela na pw...

Unknown είπε...

καθόλου βαρετό.Βαθιές ανάσες και όλα θα πάνε καλά.Έλα και θα βουτήξεις την Κυριακή!

Mari-R1 είπε...

xaxa eyag den kanw tetoia lathi, edw de tha apokalypsw se steno nyklo tin wra kai to xwro.
cherry με αυτή τη σκέψη αντέχω, ναι όλα στο τέλος πάνε καλά..:P

Λίτσα είπε...

Εμένα μου άρεσε το post. αλήθεια, τι στολή είπαμε φοράς?

Mari-R1 είπε...

xaxa Λίτσα παίζεις με τον πόνο μου, δε ξέρω ακόμα, γιατί μέχρι ήμουν για Δωδεκάνησα αλλά μάλλον αποφάσισαν να με βάλουν Ήπειρο, επομένως παίζει..