Κυριακή, Μαΐου 14, 2006

Το 1ο μου μπάνιο!!

Ναι ναι ναι!!!!Μπήκε καλοκαίρι..επιτέλους!Μαγική στιγμή η πρώτη επαφή..
Πετσέτα,γυαλιά ηλίου, μαγιό και φύγαμε.. Προορισμός Αγκίστρι, μικρό νησί, αλλά ότι πρέπει για να ξεφύγεις από τη βαβούρα, μιας και οι λίγοι κάτοικοι και επισκέπτες κινούνται με τα πόδια, αυτοκίνητα καπούτ, απλά ηρεμία!
Καταμαράν της κακιάς ώρας και που δεν αξίζει τα λεφτά του, τη δουλειά του όμως την κάνει..σε μια ωρίτσα μόνο!
Πρώτη βόλτα και αμέσως αραλίκι κοντά στη θάλασσα για την πρώτη φραπεδιά, να ανοίξει και το μάτι από το πρωινό ξύπνημα..

Βρήκα τον ήλιο και δεν τον άφησα με τους υπόλοιπους, απλά του έκλεισα το μάτι πονήρα και του πα σήμερα δε θα κάνεις παιχνίδια με τα σύννεφα, είσαι δικός μου, και σα να συνωμότησε μαζί μου και μου αφέθηκε..

Επιφυλακτικά πλησιάσαμε και την αμμουδιά, άπλωμα πετσέτας, αμηχανία γδυσίματος σε κοινή θέα, μετά από 8 μήνες το σώμα ανέπνεε και πάλι από τις κακουχίες του χειμώνα. Ηλιο-θεραπεία (ναι θεραπεία= αποτοξίνωση από τις αγχωτικές/κακές σκέψεις) μέχρι να νιώσουμε να καιγόμαστε, μέχρι να πειστούμε ότι πρέπει να μας περιλάβει η θεά θάλασσα, και να μας πάρει το κάψιμο από το δέρμα και να μας φιλήσει γλυκά σε όλο μας το κορμί, να μας ρουφήξει μέσα της,να εξατμιστούμε, να εξαυλωθούμε για πάντα..

Πρώτη δοκιμή, ε κρύα είναι, με τον αέρα "όχι της πρωτάρας-κάνω μπάνιο το Μάιο" περπατάμε πιο βαθιά, ώσπου το νερό πάγωσε τόσο λες και ήθελε να μας εκδικηθεί για την αδιακρισία μας και τη θρασύτητά μας για το πρόωρο εγχείρημα.. και μείναμε στήλες άλατος ένα πάγωμα που μουδιάζει τα πάντα και νομίζεις ότι εξαπλώνεται και στα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου, η καρδιά σταματά ακαρίαια και νομίζεις ότι ο χρόνος σταματάει μαζί της και αρχίζει να χτυπά με δεκαπλάσιο ρυθμό για να προσφέρει θερμότητα, να σε ζεστάνει, αλλά μάταια..
Με γρήγορες διαδικάσιες είμαστε προς στην έξοδο παραδεχόμενοι την ήττα μας και το μεγαλείο της,αλλά ξάφνου σα να γλύκανε εκεί στα ρηχά, και επιτέλους νιώθω την εύνοια της.. Ξαπλώνω και αρχίζω να βουλιάζω, διεισδύω γλυκά μέσα της και δεν αντιστέκεται, είμαι δικιά της για πάντα.. Γλυκιά μου θάλασσα, μου έλειψες, αλήθεια..

Ξανά ηλιο-θεραπεία με τη γεύση του αλατιού στο στόμα και τα μαλλιά να στάζουν ακόμα..
Διστακτικό ντύσιμο, τώρα η γύμνια δε μας φαίνεται τόσο παράξενη, μια κοπέλα ημίγυμνη κι αμέριμνη παίζει ρακέτες με το φίλο της.. Ταβερνάκι, ουζάκι, καλαμαράκι και ξανά αραλίκι.. Σκυλιά, γατια δίπλα σα να διαισθάνονται τη χαρά μας και έρχονται να τη μοιραστούν μαζί μας..

Βόλτα, παγωτό, και πεζοπορία μέχρι την παραλία του "Κουφοντίνα", συνθήκες άσχημες, αέρας, κούραση και η πρώτη μελαγχολία του γυρισμού αρχίζει να μας τρυγιρίζει..Πεύκα τριγύρω μας και θάλασσα στον ορίζοντα..
"Κορίτσια περάστε μέσα να πιείτε έναν καφέ.."
"Δυστυχώς φεύγουμε σε 20 λεπτά"
"Κρίμα αν ξανάρθετε πάντως.."

Μέχρι την επόμενη φορά λοιπόν..έχε γεια!

19 σχόλια:

Eu-aggelos είπε...

re c krywsa kai mono pou se diavasa.de kathesai spitaki sou mi patheis kana krywma lew egw :)ton aygousto mia xara einai i thalassa gia osa mpania thes kai eidika an epilekseis kana nisi pio notia opws px i rodos!

Mari-R1 είπε...

xaxa μην ανησυχείς και θα ρθει και η σειρά της Ρόδου.. Όσο για το κρύωμα, μπα μια χαρά αντισώματα έχω (ακόμα)..:P

Ναταλία είπε...

Ουφ.....κι εγώ δουλεύω δίπλα στη θάλασσα...αλλά δεν προλαβαίνω ούτε τα ποδαράκια μου να βρέξω...

ΥΣ. Είναι που περιμένω κι εκείνο το μαγιώ από τη Greenpeace.....για να μην με μπερδεύουν με τις όρκες γμτ......Ξέρεις μωρέ..το ροζ το φωσφοριζέ!

homelessMontresor είπε...

Μπράβο! Έτσι έτσι... μας κάνει νάζια ο καιρός? Σημασία εμείς καμιά!

Godot είπε...

tha valw ta klammata apo ti zileiaaaaaaaa

K-Top είπε...

Εγώ τώρα γιατί ζηλεύω??? Αφού δεν είμαι του νερού! Στη θάλασσα πάω.. για μπύρες! Που και που μπαίνω και μέσα, αλλά βασικά έχει πολλή υγρασία μέσα οπότε αράζω στο μπαρ με τις μπύρες.

Πάμε όλοι μαζί, σε μια παραλία...

zouri1 είπε...

xixixixi,
τη πατησες.Ημουνα απο πισω σου και εχω φωτογραφιες σου.
Αργα μετα τις 10 θα βαλω 2.
Λυπαμαι...

Unknown είπε...

πως σε ζηλεύω...

ptwsh είπε...

Και είναι μόνο η αρχή

Mari-R1 είπε...

Τι με ζηλεύετε..Εδώ στη δουλειά πάντως όλως τυχαίως πήγαν άλλες 3 γυναίκες για μπάνιο +τα παιδιά τους..
ζουρι..ελπίζω να με τράβηξες από το καλό προφίλ και κανόνισε φτιάξ τις λίγο κάνε ένα retouche..
Ναι ναι η αρχή είναι μόνο..

zero είπε...

Ωραιο το πρωτο μπανιο.
Πολυ cool.

ζερο.

zouri1 είπε...

οταν απαντησες με τα αντισωματα,περιμενα οτι θα πεις και λογω ηλικιας.Σου ξεφυγε και για αυτο στο θυμιζω.δεν πεταξες την σποντα σου.

Mari-R1 είπε...

xaxa theos zouri...πως με πιάνιεις πως με πιάνιεις...να υποθέσω ότι οι Photos που ανέβασες είναι οι δικές μου ε?:P

Mari-R1 είπε...

κούκλα είμαι!φτου μου..

Λίτσα είπε...

Ε, μπήκα πρώτα στο blog του υπουργού και σε είδα και μετά στο δικό σου και έλαβα τις δέουσες εξηγήσεις.
Εύγε, νεαρά μου, εύγε. Καθότι, το κολύμπι, και δη σε θάλασσα-παγάκι, εγγυάται την εύρυθμον λειτουργία του σώματος και του πνεύματος.
¨Αντε, καλή αρχή βρε, και καλό καλοκαίρι.

Mari-R1 είπε...

Σ ευχαριστώ Λίτσα μου, άντε και μας έλειψες, νομίζαμε ότι μασ φοβήθηκε το μάτι σου...

Λίτσα είπε...

Ναι, είδα τις ανησυχίες στο bloghood και απήντησα βεβαίως.

The Motorcycle boy είπε...

Αν δεν φύγει αυτό το ποστ με το κολύμπι χειμωνιάτικα, εγώ δεν σχολιάζω

Mari-R1 είπε...

τι κακιασμένο τς τς..που τον είδες το χειμώνα δε ξέρω βέβαια..τι σου κανει η τομμπου σε καταψύχει για να μη γεράσεις?(κι άλλο?):P