Κυριακή, Οκτωβρίου 14, 2007

Stress test over!

Μέσα σε μια εβδομάδα είδα 3 ταινίες στο σινεμά, πήγα για ποτό σε 4 νέα μαγαζάκια, μια φορά για φαγητό, γιόρτασα σε σπίτι κάποια γενέθλια, τσακώθηκα με πορτιέρηδες και βγήκα εκτός εαυτού, έφτασα στα όρια του άγχους μου, λύγισα, δούλεψα 2 μέρες=9 ώρες για το μεταπτυχιακό μου και άλλες 48 ώρες για τη δουλειά, μου είπαν ότι ειμαι δυνατή, δε με φοβούνται, πήρα απόφαση ότι δε θα πεθάνω από το άγχος- όχι τώρα τουλάχιστον:p,με βοήθησαν να το συνειδητοποιήσω, το παλεύω να χαλαρώσω, και μέσα σε όλα αυτά προσπαθώ να βρω το ρόλο μου και να ανασυνταχθώ.. Η οργάνωση μου λείπει όμως, το θέλω μου επίσης..

Και τόσο γεμάτος και τόσο κενός ο χρόνος.

Μια προβολή σε έναν τοίχο, δύο ζευγάρια χέρια, δύο κορμιά στο βυθό της θάλασσας, με μόνο φωτισμό τις λιγοστές ακτίνες του ήλιου που διέγραφε τις σκιερές τους φιγούρες να αγκαλιάζονται, να χορεύουν, να τυλίγονται, ένα σύμπλεγμα, να πλέουν, να ενώνονται και να κυματίζουν με το ρυθμό του νερού..απίστευτη εικόνα, απίστευτη αίσθηση..Ό,τι πιο ερωτικό..!

Μπαίνει χειμώνας..αλλάζει η εποχή, καιρός να αλλάξω εποχή. Είναι η ιδέα μου ή όλοι συμπεριφέρονται περιέργα και διαφορετικά?

Καλή δύναμη..αλλά ξέχασα είμαι ήδη δυνατή!Όποιος άλλος χρειάζεται να χτυπήσει την πόρτα, περισσεύει για όλους!

3 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Απ'οτι βλεπω εισαι πολυ στα πανω σου!!Παντα τετοια και καλα να περνας!!!

zouri1 είπε...

μη ξεχνας και τα δεκαδες ε-μαιλ που εστειλες :)

Mari-R1 είπε...

preza mou έτσι φάνηκε ε? χμμ πάνω/κάτω λεπτά τα όρια, λεπτές οι ισορροπίες..αλλά πάντα ένα δεύτερο μάτι βοηθάει..Σ ευχαριστώ και πάντα καλύτερα

χαχα ζούρι το φαντάστηκα ότι θα το αναφέρεις..Την άλλη φορά θα περιμένω να μαζευτούν πιο πολλά..:P