Τρίτη, Απριλίου 03, 2007

Rien de rien

Ζωή σα τριαντάφυλλο ή αλλιώς La Môme.. την είδα και σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.. Φοβερή η ζωή της Edith Piaf, μοναδική και η ερμηνεία της Marion Cotillard που την ενσαρκώνει..Τα τραγούδια της σε ταξιδεύουν και το δάκρυ κυλάει αβίαστα -κανενός εξαιρουμένου. Γι αυτό καλό είναι να έχετε προμηθευτεί τη Softex ολόκληρη.




La Mome

La Mome

Κι ως μικρή εκκολαπτόμενη γαλλιδούλα- που θα θελα να είμαι- je souhais une merveilleuse soiree..

Non, rien de rien

Non, je ne regrette rien

Ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal

Tout ça m'est bien égal

Non, rien de rien

Non, je ne regrette rien

C'est payé, balayé, oublié

Je me fous du passé

Avec mes souvenirs

J'ai allumé le feu

Mes chagrins, mes plaisirs

Je n'ai plus besoin d'eux

Balayés mes amours

Avec leurs trémolos

Balayés pour toujours

Je repars à zéro

Non, rien de rien

Non, je ne regrette rien

Ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal

Tout ça m'est bien égal

Non, rien de rien

Non, je ne regrette rien

Car ma vie..Car mes joies..Aujourd'hui

Ça commence avec toi...

Δε θα πω περισσότερα, απλά δείτε την..

1 σχόλιο:

zouri1 είπε...

καλα θα την δουμε.