Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007

Κόκκινες Γόβες

Πήρα ένα ζευγάρι κόκκινες γόβες, δεν είναι το κόκκινο το χτυπητό, αλλά έχει 10 πόντους τακούνι.. Δε ξέρω γιατί, αλλά τις ήθελα, χωρίς να ξέρω αν θα τις φορέσω κι αν ταιριάζουν με τα ρούχα μου..Και τις πήρα και είμαι χαρούμενη και τις φόρεσα ..ίσως τελικά να μην ήταν άσχημη η επιλογή μου ..αν και αρχικά η αντίδραση της μάνας μου με αποκαρδίωσε.."Ωραίες...στις απόκριες θα τις βάλεις?".. Ξέρει όμως πώς να σου τονώνει το ηθικό και να λέει την κατάλληλη στιγμή τα κατάλληλα λόγια..χα!

Τελευταία ψωνίζω πολύ, πάντα μου άρεσε το ωραίο στυλ, το ωραίο ντύσιμο που πάντα φοβόμουν ότι δεν είχα, κι ακόμα το ψάχνω..Τώρα όμως έχω την πολυτέλεια να δοκιμάζω και ίσως την εμπειρία να απορρίπτω από την αρχή ό,τι δε μου πάει. Δε σπαταλάω όμως χρόνο, δε μπορώ να πηγαίνω εξορμήσεις στα μαγαζιά, έχω κάποια συγκεκριμένα που τα επισκέφτομαι συχνά..αν και παρόλο που έχω γίνει πελάτισσα πλέον, δεν έχουν συνειδητοποιήσει ή μάλλον δεν τηρούν τους πελατειακούς κανόνες..Τουτέστιν δεν κάνουν καλύτερες τιμές, σε εποχές αιχμής δε μου δίνουν μεγάλη σημασία και τέλος μου έκαναν λιγότερη έκπτωση από ότι μου είπαν ότι θα έκαναν στην περίοδο των εκπτώσεων. Αλλά ρε γαμώτο έχουν μεγάλη ποικιλλία ρούχων και η υπεύθυνη σε κόβει με το μάτι, το νούμερο σου, τι σου πάει και τι όχι..

Αποτυχημένη αγορά φετινή, ένα κολάν..το διαισθανόμουν την ώρα που το αγόραζα! Έχω συνδέσει και την έννοια του κολάν με τα παιδικά μου χρόνια (βλέπε δημοτικό), όπου φορούσα μαύρο ή μπορντώ κολάν και μακριές φούτερ μπλούζες με σχέδια μπροστά. Κι αυτή ήταν η ένδυση μου στα περιβόητα πάρτυ της έκτης όπου τα κοριτσάκια περίμεναν από τα αγοράκια να τους ζητήσουν να χορέψουν blues-scorpions win of change μεγάλη επιτυχία της εποχής,κτλ Χορεύαμε και techno - because the night belongs to lovers χωρίς να αντιλαμβανόμαστε ακριβώς την έννοια των λέξεων, αλλά νιώθαμε έντονα, ζούσαμε, ρουφούσαμε... Με θυμάμαι να κάθομαι και να περιεργάζομαι το ντύσιμο μου και να σκέφτομαι πόσο ανάρμοστο ήταν με την περίσταση..κι από τότε τα μίσησα τα κολάν και τα φούτερ. Ώρες ώρες νιώθω το ίδιο κοριτσάκι που κάθεται και παρατηρεί και περιμένει να τη χορέψουν..μόνο που τότε δεν ερχόταν κανένας κι απλά ένιωθε..Τώρα νιώθει?

9 σχόλια:

sorry_girl είπε...

Αχ πως σε καταλαβαίνω κοριτσάκι..ακόμα νιώθει.
Και να δεις που τώρα θα τη χορέψουν!

zouri1 είπε...

10 ποντους τακουνι?
ωχ και τωρα πως θα κυκλοφορουμε.Το εκανες για να φαινεσαι πιο ψηλη απο μενα?

toolman είπε...

και τώρα νιώθει, απλά δεν έρχεται πάλι!
βάλε τις κόκκινες γόβες για να δεις! :)

Mari-R1 είπε...

αχ κοριτσάκι οι εποχές που περίμενες να σε χορέψει πάνε..τώρα πρέπει να διεκδικούμε το χορό μας..
zourako δε σου φατίω...βάλε κι εσύ κανένα πόντο για να σε κυκλοφορήσω:P
tool:xaxa λες?μήπως τραβήξω πολλούς ταύρους με το κόκκινο φοβάμαι:P

Godot είπε...

Καλημέρα

Mari-R1 είπε...

καλημέρα αγαπητέ..(ps είδες πόσο συχνά βλέπω το blog μου..άτιμη δουλειά)

BeBe είπε...

Πόσο μου θυμίζεις εμένα...Σε έναν καναπέ με τα πόδια κολλημένα το ένα δίπλα στο άλλο, παρατηρώντας μέσα από τα γυαλιά μου τότε, τα ζευγαράκια της τάξης να χορεύουν. Εγώ απλά έπινα coca cola...Καλημέρα :)

zero είπε...

Που εισαι εσυ βρε παιδι μου?
χαθηκες.

ζερο.

Mari-R1 είπε...

exeis dikio eimai asygxwriti..exw pixei me ti douleia ton teleytaio mina..tha epanelthw omws drimyteri..:P