Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Μίνι - La Fin

Η Μίνι μου απεβίωσε..Έκλεισε τα ματάκια της και πάει, ας πάει λοιπόν στον παράδεισο των hamsters - αν υπάρχει- κι ας γνωρίσει εκεί τον έρωτά της, μιας και η αφεντικίνα της την κράτησε μακρυά από την επίγεια ηδονή..Ας βρει εκεί αγάπη, μιας και η αφεντικίνα της δεν της έδωσε αρκετή. Ας βρει σκοτάδι που της αρέσει, άπλετο χώρο για να τρέξει, μια ζεστή αγκαλιά και φροντίδα..
Εγώ πάλι ας καώ στα Τάρταρα για την αδιαφορία μου, για τη σκληρότητά μου, για όλα..Μια κουβέντα στο τηλέφωνο κι ούτε ενας σπασμός, ούτε ένα τσίμπημα..Δεν την είδα.
Καληνυχτα στη Μίνι μου,
άλλο ένα κεφάλαιο έκλεισε.

4 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Αν και γάτος, σε καταλαβαίνω... Κάθε αγαπημένο ζωάκι είναι μια μεγάλη απώλεια.

Καλό απόγευμα

Mari-R1 είπε...

na sai kala s eyxaristw

Epsilon είπε...

Τώρα το διάβασα! Λυπάμαι κοριτσάκι και μην κατηγορείς τον εαυτό σου, αντέδρασες όπως σου βγήκε, δεν είναι πάντα κακό αυτό.

Ανώνυμος είπε...

τρόπο κάλυψης της απώλειας: πάρε άλλο χάμστερ και ονόμασε το Μινι.