Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2006

Κυριακές

Έχω δεθεί κόμπος..Περιμένω να ρθει η ώρα να λυθώ. Το μόνο καταφύγιο μου ήσουν εσύ και πλέον ούτε σε σένα δε μπορώ να εξομολογηθώ, να καταγράψω, να διαβάσεις τη σκέψη μου..Η πιο κρυφή μου σκέψη θα μείνει κλειδωμένη καλά, γιατί δεν υπάρχει πια χώρος για αυτή, δεν υπάρχει χρόνος και υπάρχει μόνος φόβος.

Ήθελα να σου μιλήσω για τις ευχάριστες εικόνες μου, για την οικογένεια μου, για το τραπέζι σήμερα σε ένα σπίτι με θέα τη θάλασσα απο μπροστά και το πράσινο βουνό απο πίσω, για το κούτσουρο που σιγόκαιγε στο τζάκι, για τα φύλλα από ορτανσία με γύψο και χρυσόσκονη πασπαλισμένη με κολλημένα πάνω τους ένα κόκκινο λουλούδι και ένα κόκκινο κερί σε σχήμα καρδιάς, για τα χαρούμενα πρόσωπα των αγαπημένων μου, για το ολόμαυρο Κοκεράκι 6 μηνών εν ονόματει Μίνι - σα το Hamsterακι μου- πoυ όλοι το χαιδεύαμε εκτός από τη Ρ. επειδή τα φοβάται, για το φαγητό που ήταν θαλασσινά και ξέρεις ότι δε μ αρέσουν, για το πουράκι με γεύση κονιάκ που έκανα επειδή ζήλεψα τους άντρες που κάπνιζαν, για το λαδάκι με άρωμα κανέλα που έβαλα να καίγεται και μοσχοβόλησε ο χώρος, για τις φωνές και τα γέλια μας, για τους γονείς μας που πήγαν βόλτα ενώ εμείς τους περιμέναμε στο σπίτι,για τον αραβικό καφέ με κάρδαμο που δοκίμασα, για τα χρόνια που πέρασαν και τα πρόσωπα που άλλαξαν και προστέθηκαν, για όλες τις αναμνήσεις μου, για τις στιγμές αυτές που είναι η μόνη σταθερά μου, όταν γύρω μου όλα αλλάζουν, περιστρέφονται, χάνονται..Έχω καρφώσει ένα ραβδί στο χώμα και κρατιέμαι με όλη μου τη δύναμη, όσο κι αν ο άνεμος λυσσομανάει ,με στριφογυρίζει και δεν πατάω πια στη γη..Έχω όμως το πρόσωπο μου στραμμένο προς αυτή και ξεκλέβω λίγο από τη ζεστασιά και σιγουριά της κάτι μέρες σαν τις Κυριακές..

8 σχόλια:

Epsilon είπε...

Οι κυριακές όση μελαγχολία κι αν κρύβουν, αφήνουν μια γλυκιά γεύση, σαν το πουράκι σου.
Λύσου κοριτσάκι και μην ξεχνάς πως ό,τι δεν λύνεται, κόβεται. Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

"mmg said...
thasynexiswnasasgrafwkanonika.
metisygeiessas

7:23 μμ

===================================

*&m^%^m%*^&%g^:/* said...
wwwoof

i'm cmn bby !!!!

so,

teleiwses??? m-luv, me apoteleiwses! fckneiii
howwasitforyou? justsaytheword!
ts ts ts.. agapakimou,posaksssereissssesy :))))))))

egwtwrana-ta-parw-OR-NOT-na-ta-parw?(tik-tak)nataparw..whynot!
kataba8osgoustarwnamoumilasbrwmikaosomeplhgwneistosomeporwneis
allatinakanwdldnatoloustw&afto?

[loipon/lipton/icetea/ti legame? ane!]

kaloto om(adiko)sexοn'dabeach delew
kalokaitozambonakiallanaprotimwtokaseraki
vlepeiskatava8ospantotemouaresantalogiatwnendegdumenwngunaikwn
sovara! reantapodw i m e a n i t..
really! how do u feel to b the loser of the familia???
uknowkati, automoiraia8aseskotwsei
"mamagernaw"..

sosad,sorryfotthemess :(
-moupessantospitimoukaiebgalatashoesmou.. remember?
-moupesnasedwwsgynaika,kaisoueglupsatinakmifromyourface :P
-moupesnapawstodevil,allatokwlobaroitankleisto :+
eksallu, to megalytero moy elattwma einai i eilikrinia mou & to ksereis :|
itculdhavbeenworsuknow..

BTW,thanx4the tip/trip/ntip/tsip,
thanx4yourblessings too :))))
8aprospa8iswnaapofugwton~IO~thsparousiasou
giatiwsgnwstontoblogovarateeinaimetadotikoblogalitemou :(

[denpe8aineikaiogamimenososuntaksiouxosnaisixasoume]

Ohhhhh! 1morethinky: IKNOWHERULIV
Yeap! so 8ar8eikaihdikisouhseira ;)
&8adeistonjesusfantaro :E
apapa,elamiklais
smile!
xxx
:)

gottagooooonow.. wkend st Phuket (fate-matia-psaria)! :)))))
se ltrvw, zetem m bluvd, i'll drink 2 that, ts'all, ByeKitty, adiosforever, ALE, iiiiist leme pswriarikovromogato, e aisixtr -poulo.


ps: e,psit! mikre! mon gdt, sesenamilaw8eatrine! taLexotanilapomenastinkuria.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ProsexwsStoKinimatö8eatroVostrixos
The.Silent.Alarm©®
-staring: TzinaVarwni&MariaMaGdalena
-directedby: 36palikaria&2paliaderfes
(***** "Can you beat the clock?" Tilerama)
meka8eeisitiriodwromiatrixini8ilia
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

callmeifumissme210 922 621orifuneed$$$darlng

5:38 πμ"

sorry_girl είπε...

"Κι είναι κι αυτές οι Κυριακές που πάντα αργοπεθαίνω
κι είναι κα αυτός ο πηγαιμός που πάντα καρτερώ"

Αγκαλιές κοριτσάκι!

ZissisPap είπε...

Γέμισες αρώματα παντού!
Καλησπέρα σου!

Mari-R1 είπε...

lynomai kai kovo(mai) lenaki siga siga omws..:)
sorry agalies polles kai padou
sigmund..i eidikotita moy einai ta arwmata:P kalismpera sas dr!

Unknown είπε...

περασα να πω καλημέρα μικρούλα...βάλε καμιά φωτό από το μικρούλι χαμστεράκι!

K-Top είπε...

Θα συμφωνήσω ότι το έχουν οι Κυριακές αυτό! Το έπαθα χθες το κομπόδεμα!!!

Mari-R1 είπε...

Καλημέρες πολλές γλυκιά μου, θα βάλω, αν και σα μάνα-hamster δεν είμαι τόσο καλή..
ατρον όλοι το παθαίνουμε κάπου κάπου..το θέμα είναι να μη γίνετι σε συχνή βάση..