Σάββατο, Ιουλίου 01, 2006

Deja-vu no2

Έχω ξεκινήσει να πίνω εν ώρα εργασίας..από τις 4 το απόγευμα μ ένα Breezer. Μετά βρήκα τα παιδιά και ήπια μια μπυρίτσα (μόνο δυστυχώς) μαζί τους μετά πήγα και βρήκα μια παρέα στο Θέατρο Πέτρας και ήπια άλλες 2 μπύρες και μετά πήγαμε για ούζα, που μάλλον ήπια 2-3 ποτηράκια ..χμ δηλαδή 10 ώρες συνεχόμενες κατανάλωσης αλκοολ.. καθόλου καλό..

Επίσης συνεχίστηκε η ισχυρή δόση Deja-vu αφού στο πρωτο μαγαζί η σερβιτόρα ήταν ΠΟΛΥ γνωστή φυσιογνωμία σε σημείο να ξέρω τις εκφράσεις τις..το ίδιο μου είπε κι αυτή..αλλά δεν καταφέραμε να βρούμε από που γνωριζόμαστε, αφού ανατρέξαμε εν συντομία τη ζωή μας-σπαστικό..
Με το που σκάμε μύτη στο Θέατρο Πέτρας βλέπω από μακρυά έναν από την παρέα της φίλης μου και λέω σε μία κοπέλα, αυτόν τον έχω ξαναδεί..Αυτή τη φορά όμως είπα να σιωπάσω-κοινώς να σκάσω- μιας και σε λίγο όλος ο κόσμος θα μου φαίνεται γνωστός, και θα με περάσουν για τρελή στο τέλος.. Και αφού καθόμαστε μου λέει ο ίδιος χωρίς να έχουμε μιλήσει
"Έσένα πρέπει να σε ξέρω κάτι μου θυμίζεις" ..Ε άι στο διάολο πια..
Τελικά δεν είμαι τρελή ή τουλάχιστον δεν είμαι η μόνη τρελή..Τουλάχιστον αυτός προσπάθησε να βρει το κοινό μας σημείο..ανακαλύψαμε ένα κοινό όνομα αλλά τίποτα παραπάνω, αφου χρειάστηκε πάλι ένα flash back..Μήπως να αναρτήσω τη ζωή μου αναλυτικά μπαας και θυμηθώ κι εγώ αυτούς τους ανθρώπους..Δε θέλω να ξεχνάω κι όμως έχω ξεχάσει.. Μια φρίκη μ έπιασε με τόσες συμπτώσεις τις 2 μέρες αυτές..θα δούμε τι μας επιφυλάσσει και το αύριο..

12 σχόλια:

Λίτσα είπε...

Άντε, ρε, ωραία είναι αυτά.

zouri1 είπε...

Εγω λεω οτι μαλλον σου λειπει ο δικος σου...

Ανώνυμος είπε...

ayto to post kapoy to exw ksanadiavasei... :)

Ανώνυμος είπε...

marirena νομίζω ότι ο ζουρι μιλάει σωστά;)
καλημέρα.

Unknown είπε...

μπα-μπορεί να σου λείπει,αλλά και εμένα μου συμβαίνει αυτό συχνά..

Mari-R1 είπε...

λίτσα ναι μάλλον μπορεί, αλλά έσπασα το κεφάλι μου κι άκρη δε βρήκα..
zouri και mario ωραία αυτό εννοείται αλλά δεν είναι λόγος για να έχω αρχίσει και φαντάζομαι, αντίθετα για να πίνω είναι ένας λόγος :P..
ey-aggele xaxa kalo kapws etsi niwthw
cherry..pali kala..thanks

homelessMontresor είπε...

Λοιπόν μπορεί απλά να είσαι κοινωνικό κορίτσι και να έχεις γνωρίσει πολύ κόσμο. Λογικά θα έχεις συναντήσει πολλούς ανθρώπους που είναι γνωστοί σου και στο παρελθόν, αλλά αυτην την περίοδο είναι η πρώτη φορά που δίνεις σημασία στους ανθρώπους γύρω σου πέρα από το στενό σου περιβάλλον και έτσι σου φαίνεται περίεργο που έχουν πέσει τόσοι μαζεμένοι. Στην πραγματικότητα, απλά έχει αυξηθεί η παρατηρητικότητα σου! Τι λες για αυτήν την εξήγηση?

Mari-R1 είπε...

Montressor μου άρεσε πάρα πολύ η εξήγησή σου και η αλήθεια είναι ότι στηρίζεται σε λογικά γεγονότα.. Είναι ίσως η πρώτη φορά μετά από χρόνια που ανοίγω τον κύκλο γνωριμιών μου σε μεγάλο βαθμό και ταυτόχρονα παρατηρώ πιο πολύ τους ανθρώπους. Και μέχρι τώρα δε φημιζόμουν για την παρατηρητικότητά μου..

Λίτσα είπε...

Γεια σου, βρε montresor, με τις εκλογικεύσεις σου!

zero είπε...

Εγω παλι, μια φορα ειχα ξεχασει που ειχα παρκαρει (απο το πολυ αλκοολ)
και τοτε επαθα ενα Deja-vou με ενα αλλο αμαξι που ειδα ομοιο με το δικο μου.

ΥΓ: μετα απο λιγο με κυνηγουσε ο πραγματικος κατοχος.
ΥΓa: το δικο μου αμαξι το βρηκα την αλλη μερα το πρωι.
Το ειχα αφησει κατω απο το σπιτι μου ...βλεπεις ειχα φυγει με ταξι.

ζερο.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ειδες τι κανει το πανοραμα απο το Terra petra???

homelessMontresor είπε...

Μαρι κ Λίτσα αχ σας ευχαριστώ δεν ήταν ανάγκη τόσα καλά λόγια... εγώ απλά το καθήκον μου έκανα και μπλα μπλα μπλα... :-)