Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Πήλιο

Το τριήμερό μου εμένα δε θα μου το χάλαγε κανένας καιρός, καμία μουρμούρα, κανένα εμπόδιο..Αν και προτιμούσα να πάω κάπου όπου δε θα χρειαζόταν να οδηγώ τόσες ώρες και είχα μια ανησυχία για τη σύνθεση της παρέας αλλά τελικά το τοπίο και η φύση η ίδια με αποζημίωσαν.. Βροχή και σύννεφα εναλλάσονταν συνεχώς με ήλιο και ξαστεριά..Περίεργος καιρός, περίεργη και η διάθεσή μου. Το μόνο σίγουρο ότι ξέφυγα από τη τσιμεντούπολη,πήγα στη θαλασσούπολη και στην πρασινούπολη και γέμισα πνευμονια,αλμύρα και μπαταρίες..Ζήλεψα το νέο ζευγάρι που είχε τα ενοικιαζόμενα με αυτή την καθημερινή γι αυτούς θέα, γλυκύτατοι άνθρωποι και εξυπηρετικοί. Ταξίδεψα με τα σύννεφα και πλανήθηκε το βλέμμα μου στο απέραντο γαλάζιο, μόνο θάλασσα, να γυρνάω το βλέμμα μου και να αντικρύζω μόνο μπλε και γαλάζιο και λίγο άσπρο να σπάει τη μονοτονία..και το πρωι η λεπτη διαχωριστική γραμμή που χωρίζει το επίγειο με το επουράνιο έμοιαζε να εξαφανίζεται και τα πάντα είχαν γίνει ένας γαλάζιος πίνακας ζωγραφικής, μεγαλειώδες έργο τέχνης και άγνωστος ο καλλιτέχνης..

Ταξίδι στη θάλασσα

Καράβι μου τα σύννεφα


Προορισμός μου μοναδικές μπλε παραλίες

Συνταξιδιώτες μου πολλοί

Σκοπός μου να εξερευνήσω το καινούργιο

Οργή και θυμός να γίνουν κύμα

Η θλίψη μου να γίνει μαύρο σύννεφο και η σκέψη μου ήλιος φωτεινός

Τέλος μου κι αρχή να γίνουν νύχτα και φως του φεγγαριού να με οδηγήσει.

13 σχόλια:

suigenerisav είπε...

Νταμούχαρη, Μυλοπόταμο διακρίνω..;;
Οχι τιποτα άλλο, αλλά ήμουν κι εγώ εκεί το τριήμερο.. ;-)
Και ναι, ήταν σούπερ!

Jimbo είπε...

Χαίρωμαι που πέρασες ωραία! Το Πήλιο είναι από τα αγαπημένα μου μέρη.

Ωραίες και οι φωτογραφίες!

Mari-R1 είπε...

File suigenerisav μια χαρά τα διακρίνεις..:P Μικρός ο κόσμος αλλά πιο μικροί εμείς.
δημήτρη thanks κι εμένα έγινε πλέον αγαπημένο..

Epsilon είπε...

Ωραίο το Πήλιο, ξεκουράστηκες καθόλου βρε? μου θύμισες ότι πρέπει να περάσω κι εγώ τις φωτό στο pc κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον!

zouri1 είπε...

πολυ καλη και οι φωτογραφιες σου.

roidis είπε...

τρέχουν τα σάλια ολίγον τι άγαρμπα.

mmg είπε...

apapa.pa.
eisai skliros anthrwpos mari.
:)pantatetoia

Mari-R1 είπε...

epsilon:παρόλο την οδήγηση χαλάρωσα και κοιμήθηκα πολύ, από τις 11 για νάνι (Αθήνα ούτε κατά διάνοια τέτοιες ώρες)
υπουργέ μπροστά στις δικές σας αυστριακές τι να λένε..
ροϊδη ..θα ρθει και η δική σου ώρα προς το παρον χαρομαντηλάκι?:P
mmg naimoyareseinasasvasanizw!!aponiegw?!xaxa

Unknown είπε...

τυχερούλα..έχε χάρη που είμαι στις καλές μου σήμερα!

Mari-R1 είπε...

..ευτυχώς δηλαδή?:P Εκεί στα Λουτρά όμως την ίδια απόλαυση έχεις..

homelessMontresor είπε...

και μένα μου αρέσει το Πήλιο πάρα μα πάρα πολύ! Αυτος ο συνδιασμός φύσης, βουνό, θάλασσα, η γραφικότητα των χωριών, οι άνθρωποι... ΑΑΑΑαααααχ!

Purple Overdose είπε...

Μυλοπόταμος,Φακίστρα, Νταμούχαρη, Παπά Νερό...Θα ’μαι εκεί Ιούλιο...Νοστάλγησα με τις φωτό σου...

ptwsh είπε...

Αι'Γιάννη μου θυμίζει. Όπως και να χει, μου θύμισες τα Χριστούγεννα που πέρασαν. Εύγε. Keep enjoying