Παρασκευή, Μαΐου 19, 2006

Πλασματάκια

Επειδή μου αρέσει κάθε τι που είναι μικρο κι αθώο, μικρό και στρουμπουλό ή μικρό και χνουδωτό.. Επίσης απεικονίζεται το hamsterάκι μου (ευφιές σαν την ιδιοκτήτριά του)





Αυτά τα πανέμορφα κουταβάκια κρατούσαν παρέα στους φαντάρους της Σπάρτης ώσπου μια μέρα αποφάσισαν κάποιοι ότι ενοχλούν και τα "εξαφάνισαν".. Τώρα ποιοι είναι τα ζώα δε ξέρω.. Ανάλογο περιστατικό σε φυλάκιο της Ρόδου όπου ένα βοσκός πυροβόλησε κουτάβι με καραμπίνα επειδή γαύγιζε στα πρόβατά του.. Είμαστε ακόμα τριτοκοσμική χώρα δυστυχώς..

Τα κουνελάκια τα συνάντησα στο Mall το μόνο ευχάριστο που βρήκα εκεί..

Τα μωράκια μου τα έστειλαν με mms..

Θέλω να ζουλήξω,να ζουμπίξω..βρείτε μου ένα μωρό τώρα!

3 σχόλια:

Λίτσα είπε...

΄Ωπα, ο Sourfou εδήλωσε μωρό.
Οι φατσούλες έξοχες. Σε καταλαβαίνω, ΜΡ, οι γάτες μου γέννησαν και τα μωράκια μόλις άνοιξαν τα ματάκια

Unknown είπε...

αχ κι εγώ θέλω να τα ζουπήξω!

Mari-R1 είπε...

cherry..από ότι δήλωσε ο sourfou, μπορούμε να ξεκινήσουμε να εκδηλώνουμε τα καταπιεσμένα μητρικα σύνδρομα προς το πρόσωπο του..Λίτσα μου να σου ζήσουν βάλε και καμιά photo να τα απολαύσουμε