Σάββατο, Μαΐου 27, 2006

Ο Διάλογος μας

Σήμερα θα γράψουμε μαζι. Όπου βλέπετε το γράμμα M ομιλεί η Marir1 όπου βλέπετε το γράμμα V γράφει ο ViAGrOS_i_atithasi..
Μ: Χθες ήταν η παράσταση χορού- ναι αυτή για την οποία έκανα πρόβες και ναι φόρεσα παραδοσιακή στολή με μαντίλα. Αν και πολύ ζεστή η στολή και παρόλο που εμοιαζε σαν κομμάτι ταπετσαριας από τοίχο παλιού σπιτιού δεκαετίας 60, ένιωσα να γυρίζω σε μια άλλη εποχή και γύρω μου τα πρόσωπα και τα γεγονότα άρχισαν να αποκτούν μια παράδοξη μορφή.. Μιας και σε όλα τα παιδικά μου χρόνια δε μου είχε δοθεί η ευκαιρία να συμμετάσχω σε κάποια παράσταση, με κοστούμια, κόσμο στα παρασκήνια, το τρακ και το αγχος της πρώτης εμφάνισης όλο το σκηνικό μου φάνηκε πρωτόγνωρο και παράξενο αλλά ταυτόχρονα και αστείο μιας και αφου ήμουν 24 πλέον ήμουν πολύ μεγάλη για να το ζω για πρώτη φορά..
V: 25
Μ: Δεν τα έχω κλείσει ακόμα, επομένως δικαιωματικά και σύμφωνα με τη λογική λέγομαι ακόμα 24!Άντε τώρα..πας να με χαντακώσεις.
(διακοπή-επίσκεψη σε συγγενικό σόι-επιστροφή σπίτι-διαπίστωση ότι κάπου ξεχάσαμε τα κλειδιά μας- κατάληξη σε internet cafe)
V:Και τώρα ένα ερώτημα. Ποιος ξέρει να μου πει από που βγαίνουνε τα μωρά?
M:Τώρα σε έπιασε η μλκ σου έτσι? Έχεις τα νεύρα σου που κλειστήκαμε έξω?
V: ΝΑΙ..
M:OK..Κι εγώ, αλλά μπορείς να το δεις από τη διασκεδαστική του πλευρά..Ειμαστε τα 2 μας σε ενα παρακμιακό καφε..και η ώρα πάει 3..
V:Είναι απίστευτο πόσοι ειναι στο internet cafe στις 3
M:Είδες υπάρχουν πιο κατεστραμμένοι από εμάς..Δεν είναι ένα είδος παρηγοριάς..?Πάντως αν δεν έκλεινε σε λίγο άνετα θα κοιμόμουν τώρα εδώ..
V:α! ΓΑΜΩ ΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ
Μ:χχχαχα..ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΜΝΗΣΙΑ ΜΟΥ και ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ μου..τα παμε και ξεθυμάναμε? τι άλλο θες να μου πεις?
V:ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ(μεταφορικά πάντα)
Μ:Λες να μας ευχήθηκαν καλή διασκέδαση σήμερα?:p Δε μου είπες πώς ήμουν στη σκηνή τελικά..είμαι φυσικό ταλέντο ε?;P
V:όχι μάλλον τεχνητό. Δεν κατάλαβα γιατί τσακωνόντουσαν στα blogs?
Μ:Έστω..Αν και θα σε καταπλήξω του χρόνου! Για τα Blogs τώρα δε ξέρω γλυκέ μου εγώ απλά είδα μια γενική αναστάτωση, έναν εκνευρισμό διάχυτο..Ένας λόγος πρέπει να ήταν ο Proagellos που μας κατηγόρησε για συσπείρωση (είμαστε σπείρα εξάλλου)
V:Τι αναστάτωση ρε?Της πουτάνας έγινε. Βρισίδι κι άγιος ο θεός
Μ:Ήταν κι ένας ανώνυμος μπλογκερας (ή ήταν πολλοί τελικά) σαν τους ανωνυμους αλκοολικούς ένα πράγμα που είπε να βγάλει τα απωθημένα του στο bloghood θα μας πέρασε φαίνεται για ομάδα αποτοξίνωσης και ψυχοθεραπείας..Ε και οι γιατροί μας συνέστισαν το βρισίδι ως θεραπεία..
V:Ένα έχω να πω πάντως. ΑΓΑΠΗ παιδιά.ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΕΞ.
Μ:χαχα..Ειρήνη υμίν και ημίν..
V:Και πάτερ ημων ο εν τοις ουρανοίς
Μ:Ασχολίαστο..Δε θυμάμαι και τι λέει μετά..:P
V:Άσχετη.
Μ:'Οχι άσχετη προτιμώ αν-ορθόδοξη..
V:Εγώ ανόμοια
Μ:χαχα οκ..κι εγώ αντέχω..Σεξ λοιπόν είπες έτσι? Λες να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους και να μη βριζόμαστε?
V:Πάντως εγώ ξέρω μερικούς που βρίζουν πολύ στο κρεβάτι
Μ:Λες δηλαδή να βριζόμαστε μεταξύ μας έτσι ώστε να μη χρειαστεί να βρίζουμε τους υπόλοιπους?
V:Καλύτερα δεν είναι?Άσε που είναι σπαστικό να βρίζεις κάποιον στο internet,δεν τον βλέπεις,δεν το ευχαριστιέσαι..
Μ:Ναι αλλά μπορείς να βάλεις στο νου σου όποιον αντιπαθείς πιο πολύ (την πεθερά σου, το αφεντικό σου,κτλ) και έτσι να αποκτήσει ενδιαφέρον και εσύ να ξαλαφρώσεις από το πραγματικό σου απωθημένο..Εξάλλου έτσι δε γίνεται και στην οδήγηση.. Βλέπεις έναν μλκ και αν είσαι λίγο νευριασμένος/η με κάποιον άλλο αμέσως θα ανοίξεις το παράθυρο και θα φάει φασκέλωμα ή κάτι ανάλογο..
V:Απάντηση.Κταρχήν την πεθερα σου να την αφήσεις ήσυχη.Στο αφεντικό σου πες να γράφει στα blogs ως ανώνυμος και στην οδήγηση τουλάχιστον εγώ βρίζω πάντα το μπροστινό μου.
Μ:Κι επειδή μας διώχνουν κλωτσιδών-κλείνει βλέπεις το υπερ-μαγαζί ..Καληνύχτα ..Πάμε στο παγκάκι μας?
V:Πάμε.Κάτσε να πω καληνύχτα.Καληνύχτα.Γεια και χαρά.

10 σχόλια:

Λίτσα είπε...

Καλοπεράσατε δηλαδή. Ο διάλογος απίθανος. Καλημέρα

Unknown είπε...

Καλημέρα Marir1 και Viagros!
To θέμα δεν είναι από που βγαίνουν τα μωρά. Το θέμα είναι πως μπαίνουν εκεί μέσα (διαπίστωση 6χρονης προς τη μητέρα της).
Θα έρθετε καλέ το μεσημέρι για μαμ?

zouri1 είπε...

ασε τα παραπλανητικα.και πες μας πως εκτεθηκες παλι.Που τρεχει ο λογισμος σου καραγκουνα?

Unknown είπε...

είμαι φίνο φανταράκι...
χαιρετισμούς από τα Λουτρά της ωραίας Ωλένης(που λέει και ο Αλεξανδρής).Δηλαδή από τα Λουτρά Κύθνου.

homelessMontresor είπε...

Ώστε άρχισε το συνεταιρικό blog μάλιστα μάλιστα!!! Πολύ το διασκέδασα παιδιά το διάλογο-αντίλογο σας!

Mari-R1 είπε...

thanks guys..
λίτσα:δε θα το λεγα..
τομ:φοβερή η διαπίστωση έτσι?
ζουρι:χαχα ε οχι και καραγκούνα..Δωδεκάνησα χόρεψα..Άσε άσε εκτέθηκα όμως ανεπανόρθωτα.
cherry:Αχ ωραία η Κύθνος, πρόπερσι είχαμε έρθει..Μόνιμα μένεις?
Homeless:thanks dear, όχι για πολύ συνεταιρικό..που θα πάει θα το ανοίξει και ρο δικό του μαγαζί..

nimbus είπε...

καλησπέρα..
καλή εβδομάδα...
υπέροχος διάλογος..
να'σαι καλά που τον μοιράστηκες μαζί μας...

nimbus είπε...

...asxeto...
έτσι όπως έχεις γράψει το όνομά σου, mari-R1 το μυαλό μου πάει στο οτι ενδέχεται να οδηγάς μηχανή...
τελικά?

Mari-R1 είπε...

episis glykia minbus kali evdomada..OXi dystyxws kamia sxesi me mixanes, alla moy aresoyn poly..

Jimbo είπε...

Φοβερός διάλογος! Πολύ ωραίο blog... Θα τα λέμε συχνότερα! :)