Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

Νυχτερινές διάσπαρτες σκέψεις

Λοιπόν δύσκολες και γεμάτες μέρες έρχονται.. Αλλά πρέπει να αφοσιωθώ και λίγο στη δουλειά μου, όχι τίποτα άλλο αλλά άρχισαν να λέγονται πάλι διάφορα που δε μου αρέσουν..
Αύριο, μεθαύριο φεύγω επιτέλους και από το υπόγειο ( επιτέλους κατάλαβαν τη μλκ τους!) με συνέπεια να χάσω βέβαια λίγο τον προσωπικό μου χώρο και την ησυχία μου.. Προκειμένου όμως να πάψω να δουλεύω σαν τον τυφλοπόντικα δε με νοιάζει, απλά θα ζητήσω ταπεινά συγγνώμη αν δεν είμαι πολύ συνεπής στο διάβασμά σας, αλλά υπόσχομαι να κάνω homework...Μου έχετε γίνει μια ευχάριστη συντροφιά, που η αλήθεια είναι ότι κανείς από τον περίγυρο μου δε μπορεί να καταλάβει..Ίσως επειδή δε το χουν ζήσει

Αλλά να εμένα πάντα κάτι με ελκύει σ αυτή την επικοινωνία, είναι που φαίνεται πιο καθαρά, πιο βαθιά, πιο αληθινά (ίσως) η σκέψη του άλλου.. Παλιότερα έγραφα πιο πολύ, στιγμές μελαγχολικές , επικοινωνούσα με τους ανθρώπους καλύτερα με το γραπτό λόγο (εξάλλου ποτέ δεν ήμουν καλή στα λόγια) .. Όπου ντρεπόμουν, όπου σκεφτόμουν, όπου ένιωθα έβγαζα ένα χαρτάκι από ένα εισιτήριο έως ένα τετράδιο κι έγραφα..Μπορεί κάποιοι να τα διάβαζαν μπορεί και όχι..

..και ξαφνικά σταμάτησα να γράφω και φοβάμαι από τότε μήπως σταμάτησα να νιώθω..
Και τώρα έχει ανοίξει αυτό το παραθυράκι που ξυπνάει, ξαναγεννάει κάποια κύτταρα μου και πάλι από έναν ύπνο βαθύ που διήρκεσε πολύ..Φοβάμαι όμως μήπως από το ψύχος στο οποίο βρίσκονταν δε λειτουργούν πια αλλά απλά υπολειτουργούν μέχρι να κοιμηθούν και πάλι.

Σήμερα ση δουλειά είχαμε διακοπή ρεύματος και όλη μερά την περάσαμε έξω πίνοντας καφέ.. Χαρα θεού, ήλιος σε ένα υποτυπώδες παρκάκι δίπλα στην Αλεξάνδρας..Οι άλλοι παραπονιόντουσαν για τη βουή των αυτοκινήτων και γω έριχνα το κεφάλι πίσω έβλεπα ουρανό και ήλιο έκλεινα τα μάτια κι άκουγα θάλασσα να σκάει 2 μέτρα από τα πόδια μας.."Τι θάλασσα τι λαοθάλασσα!" . Αλλά δεν κράτησε για όλη τη μέρα, είχαν δεν είχαν με συννεφιάσανε σήμερα, αρκετά μπορώ να πω..Πήγε να μου βγει ένας λυγμός αλλά τον έπνιξα.. Ο λυγμός είναι αδυναμία και η εργασία δε σηκώνει αδυναμίες και γυναικουλίστικες διαθέσεις!

Πρώτη φορά έπιασα τον προιστάμενο μου και του μίλησα, γιατί το ξέρω ότι είναι άνθρωπος με κατανόηση και πάνω από όλα Άνθρωπος.. Και ζήτησα κάτι που άλλοι θα με κοίταζαν σα χαζοί αν το άκουγαν.. Κι άλλη δουλειά! Το ξέρω ότι μπορεί να το μετανιώσω σύντομα και να καταραστώ θεούς και δαίμονες και πιο πολύ εμένα που κάθεται και υποκύπτει σε υπαινιγμούς και στο μικρό εγωισμό μου.. Αλλά ποτέ στη ζωή μου δε θέλω να τα παρατάω, θέλω να νιώθω χρήσιμη και δημιουργική. Και ξέρω είναι δύσκολο να τα πετύχεις όλα..αλλά τουλάχιστον να φεύγω με το αίσθημα της ικανοποίησης.. Κι αν με ρώταγαν τι θέλω να κάνω πάλι δε ξέρω θα τους έλεγα, αλλά ό,τι και να κάνω θέλω να μου προσφέρει ικανοποίηση..

Η πρώτη επαφή μου με το web..Τη θυμήθηκα σήμερα.. 1995, έβλεπα κατα καιρούς τον αδελφό μου να κάθεται στον υπολογιστή και να πληκτρολογεί μανιωδώς.. Του είχε δώσει το πανεπιστήμιο δωρεάν πρόσβαση στο web και έμπαινε τότε μέσω telnet σε ένα πρωτόγονης μορφής chat το οποίο αποτελείτο μόνο από συνδρομητές της HOL (Hellas Online) .. Γ Γυμνασίου εγώ δεν καταλάβαινα πολλά , δεν ενδιαφερόμουν πολύ.. Μια μέρα αρρώστησα όχι με πυρετό πολύ απλά δικαιολογία να κάτσω σπίτι έψαχνα, βαριόμουν όμως (ναι για άλλη μια φορά:P) και παρακαλώ τον big bro "να με βάλει εκεί που μιλάει με άλλους".. Και να σου εγώ με τις πυτζάμες μεσημεριάτικο και τυλιγμένη με τις κουβέρτες μπροστά σε μια μάυρη οθόνη και ένα πληκτρολόγιο να έχω μείνει πραγματικά "ηλίθια" να προσπαθώ να αποκωδικοποιήσω τα γράμματα , να γράφω μια λέξη σε λιγότερο από 5 λεπτά(wow!), και η καρδιά να πάει να σπάσει από την αγωνία και το άγχος της άγνοιας... Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αυτή η μαύρη οθνόνη έγινε ο καλύτερος μου φίλος..και όλα τα πρόσωπα που κρύβονταν πίσω μπήκαν στη ζωή μου αρπόσμενα και τη χάραξαν για πάντα..Στιγμές αγαπημένες, πρωτόγνωρες, πολύποθητες, στιγμές που τις κουβαλάω καθημερινά μέσα μου. Αισθήματα μπερδεμένα, μια παρέα, διαφορετικοί άνθρωποι, όλοι μαζί όμως κάθε βράδυ.. Ξημεροβραδυαζόμασταν μαζί, μοιραζόμασταν, αγαπιομάσταν (κι ας μη το χαμε πει ποτέ..) , γελούσαμε, κλαίγαμε, η ώρα της νύχτας αυτή που σε έφερνε πιο κοντά, αυτή που σε άνοιγε σαν τσόφλι κι έπαιρνε τη ψύχα σου.. Κι όλοι έτσι ήμαστε ψυχές..

Απαγορεύσεις και φοβίες απο γονείς.."δεν πρόκειται να τους συναντήσεις" κι αργότερα "to modem είναι δικό μας και δε θα το χρησιμοποιείς νύχτα" ..τσακωμοί,υστερίες και τελικά ψέμματα ...Και η αδρεναλίνη να ανεβαίνει κάθε φορά που νύχτωνε, ξάπλωνα και περίμενα να κοιμηθούν όλοι, περίμενα κανα μισάωρο για σιγουρια, σηκωνόμουν στα κλεφτά με ένα μαξιλάρι αγκαλιά και πατούσα αργά και βασανιστικά στις μύτες των ποδιών και μέχρι να φτάσω στον υπολογιστή μου φαινόταν αιώνας..Δίπλα δυστυχώς κοιμόταν η γιαγιά έκλεινα αργά τις πόρτες, άνοιγα τον υπολογιστή στα σκοτεινά, κάλυπτα με μαξιλάρι οτιδήποτε έκανε θόρυβο (το modem) και η μαγική στιγμή έφτανε, άνοιγε η πόρτα για τη χώρα του Οζ και της Αλίκης, ήμουν ξανά εκεί μαζί τους, στους άγνωστους/γνωστούς φίλους μου..Και η νύχτα πέρναγε και το πρωί ερχόταν και δεν το καταλάβαινα παρά μόνο από το ξυπνητήρι του πατέρα μου, ήχος τρομακτικός που προκαλούσε πανικό.. Και ξανά σχολείο σε 1 ώρα..Ζόμπι ναι, αλλά ζωντανή ναι πιο πολύ από ποτέ.. Η ευτυχία μου όλη συγκεντρωμένη σε ένα μηχάνημα και η αναμονή της νύχτας.. Κι όταν τελικά συνάντησα τους ιππότες μου από την παραμυθενια χώρα, ήταν ό,τι περίμενα και πολλά παραπάνω..Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία..
Καληνύχτα

18 σχόλια:

Godot είπε...

wraia-wraia. kai den mou lete?
viografika dexeste?

Mari-R1 είπε...

gia poia thesi?:P

Unknown είπε...

τι μου θύμισες! αυτά τα γαμημένα τα modem έκαναν τόσο θόρυβο! Τι μαξιλάρια, τι κουβέρτες, ό,τι θέλεις είχα ρίξει επάνω του. Ευτυχώς που οι δικοί μου είχαν laptop και έτσι είχα την άνεση του δωματίου μου :))

The Motorcycle boy είπε...

Είδες που με τα σεντόνια εκράζεται κανείς καλύτερα;

Υ.Γ.: Το οτι είμαι ο 69ος επισκέπτης της σελίδας σου συνεπάγεται κάποιο δώρο; Κερδίζω κάτι; Αχ πείτε μου;

Godot είπε...

e grapse ena mail ki esy kapou na sou steilw ena cv.
gia thesi IT/Presales/Sys integrator/IT project manager klp klp klp.
steile se godot.8@gmail.com
na sto steilw an paizei kati.

zero είπε...

Βρε ...πολυ καλο αυτο το ποστ.
ζερο.

Λίτσα είπε...

Ωραίο post, ωραίο αλήθεια.
Η δε αναφορά στη Wonderland, παραπάνω από εύστοχη.
Καλέ, τι πρόβα χορού? Να μας πεις την Πέμπτη.

zouri1 είπε...

πολυ καλο.πρπει να σου βρω και για σενα εναν τιτλο.Εχεις προτιμηση καποιον?

Mari-R1 είπε...

τομβου:laptop?@!για ποια εποχή μιλάμε?Προχωρημένοι δικοί σου..
μβου:xaxa θα ήθελες να είσαι ο 69ος είναι για unique visitors..αλλά εσύ returning visitor..:P Αλλά το σεντόνι απλά μου προέκυψε (μη γίνει και συνήθεια..)
ζερο:thanks Να σαι καλά
λίτσα:Thanks dear αν σας προλάβω σίγουρα..
ζουρι:Α ναι ε?ολοι κατέχουν τίτλους?Εμ τότε στο αφήνω στη δική σου διάθεση.. (Princess Sissy γίνεται?:Pxaxa)

ptwsh είπε...

To 99 ο πρώτος μου υπολογιστής και μάλιστα ήταν δώρο των γονιών μου. 500,000 δρχ...ΤΟΤΕ. Με τόσα λεφτα θα είχα αγοράσει τώρα τη microsoft ολόκληρη!
Και φυσικά τα βράδυα όπως λέτε, μαξιλάρι πάνω στο modem

zouri1 είπε...

f1-
Δεν ειπα καποιο ιστορικο προσωπο(αμεσως να προλαβεις εσυ την Σισσυ.
μιλησα για καποια θεση στα μπλογκ.
πχ.Τελεταρχης-Godot.
πρεσβης κακης θελησης=Mboy,CCCD.
ασε αποσυρω την σκεψη μου.

Mari-R1 είπε...

kalaaaa z! Ki egw gia thesi milisa padws..ayti tis prigipissas!:P Poion exalloy yphreteite oloi eseis?

homelessMontresor είπε...

Χιχι και μένα κάπως έτσι ξεκίνησε η "ερωτική" μου σχέση με το νετ(σύνδεση πανεπιστημίου), τι μου θύμισες τώρα!!! Και ακόμα το μαθαίνω (εχμ, το μαθαίνω άραγε?) και από την καλή και από την ανάποδη!

Eu-aggelos είπε...

εμενα ξεκίνησε σχετικά αργά αλλά όπως έχω αναφέρει κατα καιρούς στα σχόλια-ποστ μου είμαι πολύ χαρούμενος που έπεσα τυχαία πάνω στην υπέροχη αυτή παρέα.φιλιά σε όλους!

Elemental_Nausea είπε...

Εμένα ακόμα να φτιάξει η σχέση μου με το net πάντως.Εκεί που πάω να μάθω κάτι εξελίσονται τα πράγματα και χάνω την ροή.Καλημέρα

xwma_kai_nero είπε...

Υπ'εροχο. Καλωσήρθα

zouri1 είπε...

τωρα πια δεν ειναι νυχτερινες σκεψεις.Ειναι διημερες.

mario είπε...

καλημέρες μαριρενα
πολύ πολύ όμορφο το ποστ.
χάρηκα που σε βρήκα κι εσένα
καλή συνέχεια
φιλιά