Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007

Carpe Diem

αχ...ευχάριστη κούραση που σε πιάνει μια νύστα αλλά δε μπορείς να κοιμηθείς από την υπερένταση. Έχω τόσα να σκέφτομαι, να κάνω, να ζήσω..και ο χρόνος τρέχει και συ κυνηγός με τη σφεντόνα συνήθως και προσπαθείς να εξελιχθείς σε επαγγελματία με καραμπίνα, όπου θα μπορείς να διακρίνεις το σωστό θήραμα και τη κατάλληλη στιγμή.. Αλλά με το πρόσχημα του ερασιτέχνη προσπαθώ να αδράξω κάθε στιγμή και ίσως και να μην επιλέγω με τα σωστότερα κριτήρια..το θήραμα μου ο χρόνος, οι γνώσεις, η διασκέδαση, η καλή παρέα,ο χορός, τα ταξίδια, η επαφή..Κάπου όμως σε κάποια γωνία φοβάμαι μη χαθεί το παιχνίδι και μείνω μόνη με τη σφεντόνα μου σε μια ερημιά να κοιτάω τον άδειο ουρανό..Αλλά και πάλι ψηλά θα κοιτάω.

Τα μαθήματα ιστιοπλοΐας τελειώνουν κιόλας αυτό το Σάββατο και παρόλο το άδοξο πνίξιμο του κινητού μου στη θάλασσα πιστεύω ότι δε θα χαρακτηριστώ θαλασσοπνίχτρα και ότι σύντομα θα μ εμπιστευτούν φίλοι και γνωστοί.. Όπως και να έχει ένα 3ημεράκι θα το κανονίσουμε - για την εμπειρία- όποτε εκεί θα τεσταριστούν οι αντοχές μου.. Κι αν τα φτύσω τουλάχιστον ένα χρωματάκι θα το χουμε πάρει στο μεταξύ:P Και για τον Ιούνη προβλέπεται ταξιδάκι Βουδαπέστη μεριά..για ένα σεμιναριάκι αλλά θα κάνουμε και το σχετικο tourist γύρο.

Εκείνη τη διπλωματική να δούμε μόνο πότε θα την αρχίσουμε..Έχουμε χρόνο όμως..(ή μηπως όχι?)

ps. Το όνομα του σκάφους συμπτωματικά λέγεται carpe diem..τυχαίο?
ps2. Πέρασε κιόλας ο χειμώνας?!?Άντε καλό μας καλοκαίρι..

1 σχόλιο:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Υγεια να εχουμε και ολα θα γινουν!!!