Σάββατο, Αυγούστου 05, 2006

ΑΔΕΙΟ-ΥΜΑΙ..

Πάω, φεύγω , αποχωρώ,αδειούμααααιιι- το μαγαζί κλείνει ωστόσο δεχόμαστε επισκέψεις και το κλείσιμο ραντεβού γίνεται κατόπι τηλεφωνικής συνενοήσεως, λόγω όμως έλλειψεως προσωπικού και γραμματέα/παιδί για όλες τις δουλειές αφήστε το μηνυμά σας μετά το χαρακτηριστικό ήχο.. Σας βάζουμε αρχικά στην αναμονή-κατάψυξη- ακούγωντας λίγο θάλασσα ή Σπανουδάκη ή U2 ή depeche mode ή Πρωτοψάλτη ή Μητροπάνο ή Βανδή ή έστω ότι γουστάρει ο καθένας..






Να ο προορισμός μου λοιπόν...Επιτέλους αρχίζει να κυκλοφορεί κάποιο aίμα στο μουδιασμένο μου κορμί και μυαλό.. Υπόσχομαι να μη με πειράξουν πολλά πράγματα, να γυρίσω ανανεωμένη με γεμισμένες τις αντλίες μου με οξυγόνο, με πολλές εικόνες, με πολλές ιστορίες για να έχω να θυμάμαι, με το αίσθημα ελευθερίας που έχω ξεχάσει, με τη ζωή στα χέρια μου, πιο αποφασιστική και ίσως μια νέα αρχή είναι προ των πυλών..Είμαι πολύ καλά κι έχουν βοηθήσει, έχετε βοηθήσει, έχει βοηθήσει αλλά κι εγώ μάλλον έβαλα το χεράκι μου:P
Θέλω να δω, να ξεκουραστώ, να χορέψω, να λιώσω στον ήλιο, να πιω μέχρι θανάτου, να αράξω στην άκρη ενός γυαλού μέχρι να βυθιστεί ο ήλιος, να ξεφύγω, να μείνω, να είμαι χωρίς, να είμαι με, να νιώσω, να αισθανθώ, να ζήσω..Κι αν δε γίνουν δεν πειράζει και πάλι θα χω να θυμάμαι..
Φιλιά σε όλους φίλους/γνωστούς και λοιπούς συμπλογκερς..
πσ κι έχω βάλει και 2ο πλυντήριο και περιμένω..
πσ2 γιατί κάθε φορά που πάω να κάνω πάμπλις παίζει το "One" e?
πσ3 Έτσι θα θελα να μαι..

Αλλά ας αρκεστούμε στην πραγματικότητα


καλές σας διακοπές σε όλους..
Μπιιιιιιιιιιιππ...

12 σχόλια:

homelessMontresor είπε...

Καλές τρελοδιακοπές!
Μια πολύ σημαντική ερώτηση: Πεντικιούρ ποιος σου κάνει? Άψογο το νύχι!

Mari-R1 είπε...

thanks mikri..xaxa kanenas kai dystyxws pote den exw kanei moni moy..Perisni photo. Filia

Mari-R1 είπε...

sto kanei teleia meta:P

Mari-R1 είπε...

στο κάνει τελεία μετά..(όλο λάθος νοήματα βγαίνουν..)

Jimbo είπε...

Καλές διακοπές Mari-R1!

Να περάσεις αξέχαστα! :D

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Καλες διακοπες και καλη ξεκουραση!!!
Να επιστρεψεις ανανεωμενη!!!

toolman είπε...

kala na peraseis!

sorry_girl είπε...

όμορφα όλα να γίνουν!αντε φιλάκιαααααααααα!

Purple Overdose είπε...

Όμορφες αποδράσεις...

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work
use american express to pay bill online payment system watch mtv2 $2 bill show online Zithromax renal dose Tenuate 50 pill on line how do i pay my bill on line Congressional retirement plan Kenmore appliance manuals horse racing ready reckoner zoloft buspar Icici online payment txu.com bill pay option

Ανώνυμος είπε...

Best regards from NY! faucet connection Craps table rules lamborghini turnkey replicas Ebay dvd players recorders consumer electronics Automated tool cabinet natural breast enhancement Multiplayer chess games to play online Turtle wax car care products Microsoft windpws xp popup blocker Morphine allergic reaction http://www.sweaters-0.info B w sports dual fly rod case Free interior decorate career information

Ανώνυμος είπε...

What a great site » » »