Τετάρτη, Ιουλίου 26, 2006

Πόρτες

Ένα σκυλί ετοιμοθάνατο κι ένας γεράκος που ζητούσε ελεημοσύνη, κατά τα άλλα μέσα καλοκαιριού..

Μου έλειψε η θάλασσα και έχω σκύψει το κεφάλι πάνω από ένα σωρό απο υποχρεώσεις..-τι αηδιαστική λέξη αλήθεια..Περιμένω την απελευθέρωση από τα δεσμά μου, όπως περιμένει ο διψασμένος στην έρημο το νερό, κάθε μέρα που περνάει γίνεται και πιο βασανιστική μιας και το άγχος συσσωρεύεται γύρω από την παράδοση της δουλειάς μου στην εκπνοή του χρόνου..Κάνω αγώνα δρόμου και τρέχω εγώ με αντίπαλο τον εαυτό μου.. Και όσο πιέζομαι τόσο δε μπορώ να λειτουργήσω, είναι το ριμάδι το αντιδραστικό σύστημα, που βλέπει ήλιο και ερωτευμενάκια και του σβουρίζει. Θέλω να βροντήξω πόρτες..η ειδικότητά μου εξάλλου..Κάθε φορά που θύμωνα με κάποιον πολύ, προκειμένου να μην τον/την ακούω άλλο και να κλείσει εκεί το θέμα, κλεινόμουν σε ένα δωμάτιο βροντώντας με όλη μου τη δύναμη την πόρτα πίσω μου, σα να θελα να απομακρύνω από μένα όλα αυτά που συνέβαιναν, να τα εξοστρακίσω..Μερικές φορές όταν φοβόμουν κλεινόμουν και στη ντούλαπα,-ωραία αίσθηση- η απόλυτη απομόνωση, το απόλυτο σκοτάδι. Βέβαια όταν δεν έβρισκα πόρτα ξεσπούσα σε άλλα αντικείμενα, για κακή τύχη των γονέων . Η αλήθεια είναι ότι με λυτρώνει, μεταθέτω όλη την κακή ενέργεια σε ένα υλικό και μετά σχεδόν στιγμιαία ηρεμώ είτε ξεσπώντας σε κλάμματα είτε συνειδητοποιώντας ότι δεν άξιζε όλη αυτή η φασαρία.. Βέβαια μεγαλώνοντας, κατάλαβα ότι πρώτον δεν είναι όλοι άνθρωποι συνηθισμένοι σε τέτοιες αντιδράσεις-θεωρώντας τις ακραίες και δεύτερον η δύναμη μου ως ενήλικας αυξήθηκε με αποτέλεσμα να έχουμε απώλειες 2 τζάμια κι ένα κινητό (δικό μου πάντα). Κι επίσης διπίστωσα ότι το αντικείμενο πρεπει να βρίσκεται σε σταθερή,ακλώνητη θέση ή να εκτοξεύεται πάντα προς τοίχο -προς θέου, που λέει ο λόγος πάντα, όχι προς άνθρωπο-μη θρηνούμε και θύματα..Και δε λέει πλέον να κρύβομαι σε ντουλάπες-δε με χωράνε πια..Όπως και να χει αυτή τη φορά δε θέλω να βροντήξω από θυμό, αλλά απο αγανάκτηση κι από ανάγκη για αλλαγή..Αλλά όταν κλείνεις μια πόρτα πρέπει να ανοίγει και μια άλλη, αλλιώς περιμένεις στο διάδρομο και δε λέει, έχει και χαμηλό φωτισμό. Εκτός αν βγεις εντελώς εκτός σπιτιού, επομένως εκεί αν δεν έχεις προορισμό χάνεσαι και πρέπει να ζητάς οδηγίες, χάρτες κι όσο να ναι ρισκάρεις, η ασφάλεια του σπιτιού έχει άλλη χάρη αλλά και το άγνωστο?

Μου λείπει η θάλασσα, κι αυτό ίσως λειτουργήσει θετικά..Θα φύγω και θα έχω μεγαλύτερη αίσθηση ότι ξεφεύγω, θα χαλαρώσω όταν θα το έχω περισσότερο ανάγκη, θα πάω διακοπές και θα το εκτιμήσω.. Επομένως ας δούμε και τη θετική πλευρά, είναι ακριβώς δίπλα βέβαια με την αρνητική αλλά δεν παίζει ρόλο. Πάντως κάποιος πρέπει να με μάτιαξε δε μπορεί, εκεί που έλεγαν όλοι τι χαρούμενο κορίτσι.. :P Η πλακά είναι ότι περιμένεις να σε στηρίξουν/ακούσουν άτομα που έχεις περάσει ώρες μαζί τους αναλύοντας διεξοδικά τα μοναδικά τους προβλήματα κι όταν έρθει η δικη σου ώρα σου δίνουν λακωνικές απαντήσεις. Ε όχι θέλω κι εγώ την (ψυχ-)ανάλυσή μου..

Και είναι κι άλλα, αλλά δεν έχω χρόνο, πλέον κοιμάμαι και με χρονομετρητή για να έχω clearmind-mixesw.. Ο χρόνος είναι ο πολύτιμος εχθρός μας και δεν καταλαβαίνω πώε περνάει ο ..

11 σχόλια:

zouri1 είπε...

δεν σχολιαζω

Νίκος Παργινός είπε...

Η απελευθέρωση από τα δεσμά της καθημερινότητάς μας έρχεται πρώτα από όλα από μέσα μας, από τον ίδιο μας τον εαυτό. Κι αυτό που έκανες, γράφοντας όσα έγραψες, είναι μια βουτιά στη θάλασσα της απελευθέρωσής σου από τα δεσμά των υποχρεώσεων. Είσαι σε καλό δρόμο...

Mari-R1 είπε...

zouri:κι όμως σχολίασες :P
niko: μακάρι να ήταν τόσο απλό, γράφοντας μπορεί να δεσμεύεσαι περισσότερο..πάντως ένιωσα καλύτερα

sorry_girl είπε...

Αχ πως σε καταλαβαίνω..ειδικά αυτό με τις λακωνικές απαντήσεις είναι φοβερά εξουθενωτικό.Έρχεται η ξεκούραση!

ZissisPap είπε...

Το αστείο είναι πως ότι και να γίνει μετά από λίγες μέρες θα τα θυμάσαι χαμογελώντας...
Η μαλακία είναι πως θα τα ξαναζήσεις πάλι και πάλι και πάλι...
Το αστείο είναι πως ότι και να γίνει μετά από λίγες μέρες θα τα θυμάσαι χαμογελώντας...
Η μαλακία είναι πως θα τα ξαναζήσεις πάλι και πάλι και πάλι...
Το αστείο είναι πως ότι και να γίνει μετά από λίγες μέρες θα τα θυμάσαι χαμογελώντας...
Η μαλακία είναι πως θα τα ξαναζήσεις πάλι και πάλι και πάλι...

Αστείο δεν είναι τελικά :)

Ανώνυμος είπε...

Τ Α Μ Α Θ Α Τ Ε?

ΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ

"Αγαπητοί φίλοι,
Το blogs.gr θα μείνει εκτός Διαδικτύου για κάποιο χρονικό διάστημα, λόγω μεταφοράς του σε νέο server και με νέα συνεργασία.
Η διακοπή θα γίνει στις 31 Ιουλίου 2006.
Παρακαλώ, άμεσα, αντιγράψτε τα κείμενά σας και κρατήστε τα στο σκληρό σας δίσκο. Για ένα μικρό διάστημα θα είναι διαθέσιμα από το backup του server.
Αν θέλετε να σας ενημερώσω για την νέα έναρξη λειτουργίας, στείλτε μου email στη διεύθυνση goutis@netter.gr
Γιάννης Γούτης"

ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ (και "κακομοίρικο") blog, ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ! ΤΡΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ www.blogology.gr ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΔΩΡΕΑΝ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!

annouko είπε...

έχω να πω τα εξής: εγώ θα πάω διακοπές τελος Αυγούστου...

Αν δεν είμαι καλά θα τις κόψω.Γ΄'αυτό θα είμαι καλά!

Φιλια πολλά!

Mari-R1 είπε...

etsi etsi sigmund kai sorry_girl
annania poy sai koritsi moy? Filia polla

Ανώνυμος είπε...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

Ανώνυμος είπε...

What a great site Boys playing tackle football Hadley pollet tote

Ανώνυμος είπε...

best regards, nice info Greyhawk golf club Dose+nexium Currency trading currency http://www.lcd-monitors-5.info